..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wersja przedpremierowa - opinie/pomysły/sugestie itp
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-15, 21:06   Wersja przedpremierowa - opinie/pomysły/sugestie itp

Temat zakładam zgodnie z sugestią z shoutboxa.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Penumbra 

Dołączył: 08 Lut 2017
Wysłany: 2017-07-15, 21:25   

No to zaczynamy wyliczankę:
szamani bez aur i słabe dmg, trochę szkoda bo to było niezłe jak byłeś na 3 hity od kuli ;D
łuczniczka duże dmg i nie ginie, przejście samego norma starczało kiedyś na kilkanaście dni grania :d i mam nadzieję że tak będzie dalej. W poprzedniej wersji tylko mefisto i ewentualnie duriel był przesadzony imho. Btw coś zrobiłeś z hrabiną, czy dalej ją można zabić samą łuczniczką?
nie użyłeś lokacji na uber bossa w jaskini pzm2 < zimna równina
zręczność już nie daje dużo dmg łuczniczce (czym się kiedyś chwaliłeś)
zwiększ drop kamyków (i obniż może esencji), już z początku widzę że będą problemy z mixowaniem run przez brak gemów.
ice dmg zamraża w końcu moby czy jest po staremu (nie sprawdzałem)?
////////
Zacząłem grać czarką fire, bo była poprzednio op. Bardzo manożerna jak na razie.
Może będzie warto farmić odrobinę griswolda, 27 mf i wypluł mi głowę arkanny :d miodzio
Kontynuuję explorację moda, pewnie coś się dopisze.
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-15, 22:16   

Chyba masz racje z szamanami, ale myśle też, że tak pomniejsza istota nie może niszczyć systemu. Aure usunąłem z jakiegoś konkretnego, dobrego powodu, którego już nie pamętam.

Łuczniczka, jak i każdy inny najemnik jest ciężko zabijalna, obniżyłem też maksymalne koszty wskrzeszenia do 20000. Dmg ma przyzwoite, zauważ , że nie jest łatwo nałożyć jej lepszy, bardziej wymagający łuk.

Hrabina ma (tylko tutaj, u mnie) nieco przerobioną mape, bardzo dobrze pamiętam uwagi sprzed lat odnośnie zabijania jej łuczniczką i wziąłem to sobie do serca.

W jaskini poziom 2 pod zimną równiną jak najbardziej coś będzie (jest).

Zabawnym jest fakt, że od tamtej pory nie zmieniałem wpływu zręczności na dmg łuczniczki. Chyba że mówisz o najmance, a ja myśle o amazonce.

Ice dmg zamraża moby, poza kilkoma wyjątkami oraz wszystkimi zielonymi/pomarańczowymi/ciemnozielnymi/uber.

Czarodziejka ognia jest akurat najłatwiejsza jeśli chodzi o manę, najgorzej z błyskawicami, ale w ich przypadku build endgame to coś potężnego (aczkolwiek meteor czy ściana ognia w połączeniu z wymaksowanym żarem są niezwykle groźne).
Sety warto zbierać wszystkie, niektóre kokszą konkretne buildy, inne zawierają po skompletowaniu fajne niespodzianki.
Czy ktoś znalazł już jakiegoś itema z "super mocą" na pomarańczowo?
_________________
Nizari#2580
 
 
     
gimopl 


Dołączył: 09 Lip 2014
Wysłany: 2017-07-15, 22:20   

Sztylet Akolity brak rysunku.
Esencje lecą za często.
Fajne te nowe strzały/bełty.
Czy dałoby radę dopisać w zestawach jaka to część setu, np.: (buty), bo czasem nazwa niewiele mi mówi, szczególnie przy nowych setach, a próbowałem sobie "zaplanować" zbieranie konkretnych setów.
Czemu pomocnik jest nieśmiertelny? ;d
Poznałem spaczonego paladyna (chyba dobra nazwa), cóż moja amazonka (bow) go nie lubi xD
W rybkę można wsadzić ponad 120 lvl ^^, no chyba że max level jest większy? :D
Edit:
Czy dałoby się jakoś "resetować" upgrady rybci? :x
Edit 2:
Dębiszcze 36% do życia Mędrca czy jak on się zwie :D , ale na paladynie xD
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-15, 22:37   

O sztylecie już wiem, będe notował wszelkie uwagi tego typu i po załóżmy tygodniu wydam fixa oraz ewentualnie udostępnie drugi akt.

Zdaje sobie sprawę ze zbyt dużego dropu esencji i jest to efekt zamierzony, docelowo ich drop będzie mniejszy, chciałem, by każdy mógł ich system szybko i łatwo przetestować.

Dziękuje za pochwałe strzał i bełtów :)

Rozważałem jakiś czas temu dopisanie w nawiasach informacji o częściach zestawu, ale wygląda to bardzo brzydko. Tutaj niestety gracze niestety będą musieli korzystać z dokumentacji, lub przyzwyczaić się, chyba, że pojawi się spora liczba głosów by jednak dopisać. Wtedy zrobie jak chcecie.

Nie jest nieśmiertelny, aczkolwiek bardzo trudno go zabić. Gracz może dość regularnie biegać po wskrzeszenie, co ma dłuższą metę staje się frustrujące, albo mieć prawie nie ginącego najmana. Wychodzi ma to samo, gdyż najman cały czas z nami chodzi, z tym że w drugim przypadku nie ma frustracji.

Ten upadły paladyn to jeden z 2, ten drugi jest sporo ciekawszy, poznacie go w pełnej wersji, oczywiście tak normalnie nie występują tam gdzie teraz. Zaaranżowałem aktualną lokacje na potrzebe czegoś ekstra w "becie" (nie lubie nazywać tego betą).

Tak, rybke będzie się resetowało. To akurat musze dopiero zaimplementować, zastanawiam się tylko, co stanowiłoby składnik potrzebny do resetu. Czy coś, co można skądś konkretnie wydropić, czy coś co można kupić za sporą kwotę złota (kilkadziesiąt tysięcy powiedzmy), czy może jeszcze jakoś inaczej.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Borowiczeg 

Dołączył: 16 Lut 2012
Wysłany: 2017-07-15, 23:18   

Według mnie dobrze, że zmniejszyłeś drop różnorakich itemów. Z kumplami co 5 minut cofaliśmy się do miasta, bo całe eq było zawalone talizmanami, pierścieniami itp.
Podobają mi się nowe dźwięki przy zniszczeniu zamrożonego przeciwnika.
A co do elementów setu, zawsze możesz dopisać pierwszą literę przedmiotu np.
(A) - amulet
(B) - buty itp.
 
     
rafineria888 


Konto na IDR: rafineria888
Dołączył: 23 Lis 2015
Wysłany: 2017-07-16, 10:11   

Według mnie najemnicy powinni być tylko trochę twardsi niż w diablo 2 lod bez modów.

Ja osobiście jestem za pomysłem żeby wprowadzić najemnikowi możliwość założenia rękawic, butów, pierścienia, amulety, pasa i osłabić jego twardość.
UWAGA: dzięki temu zyskamy taki sam efekt niezniszczalności, ale nie dzięki wbudowanym statystykom najemnika, tylko dzięki kreatywności gracza.
OHHH.... jeszcze nowe unikaty i sety, które można przetestować na mercu... to już w ogóle pomysł wydaje się konieczny!
 
     
gimopl 


Dołączył: 09 Lip 2014
Wysłany: 2017-07-16, 11:37   

Szybkie pytanie. Jak działa (jeśli działa) x% obrażeń przechodzi na mane, bo gram aktualnie paladynem, który nie wykorzystuje many nic (taki build), a mam na sobie 2 itemy (12% i 15%) z tą cechą i jakoś nie widzę, aby mi many ubywało.
Ostatnio zmieniony przez gimopl 2017-07-16, 12:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2017-07-16, 11:55   

Przejście do mrocznej kniei - po wejściu na 2 poziom po 5 sekundach wywala do pulpitu.
Konieczna możłiwość kupowania rybek u Akary.
Początkowo zbyt duży wpływ fhr na grę.
Za dużo leci sztyletów dla necia.
+ Za kolcobiesa.
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-16, 12:16   

@Borowiczeg
Z tym (A) (B) ciekawy pomysł.

@rafineria888
Ale najemnik ma możliwość ubierania tych itemów...

@gimopl
Ten stat jest dziwny i działa w pokręcony sposób, jest wywoływany tylko gdy jednostka lub pocisk o specyficznych parametrach uderzą gracza.

@Arakiel
Przejście do mrocznej kniei - masz na myśli podziemy tunel poziom 2, czyli v2 jaskini między kamienny polem a mroczną knieją? Jeśli tak, to masz coś nie tak z instalacją, może nie podmieniłeś wszystkich plików dll. Tam znajduje się upadły paladyn, z którym kilka osób już walczyło i wsystko działa.
Rybki będą kupowalne u akary za symboliczną ilość złota, lub będzie tam kupowalny jej resetnik do kostki, również za symboliczną opłatą.
Jestem ciekawy, dlaczego wpływ fhr jest zbyt duży?
Ze sztyletami ciekawe, ponieważ ich drop jest generowany z automatu, na tej samej zasadzie co wszystkie inne bronie w grze.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
gimopl 


Dołączył: 09 Lip 2014
Wysłany: 2017-07-16, 12:25   

To w takim razie, nie dałoby zamienić tą cechę na inną lub zmienić jej działanie? ;x

Edit:
Wyleciał mi Skoczny Umysł, ciekawy hełm, ciekawy ;D
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-16, 12:47   

Dodane do notatek.
Gz za Skoczny Umysł :)
_________________
Nizari#2580
 
 
     
gimopl 


Dołączył: 09 Lip 2014
Wysłany: 2017-07-16, 13:02   

Btw dlaczego +1 do Pożoga jest na fioletowo? ;d

Topór Fechmara - +31 Zamrożenie celu xD
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2017-07-16, 13:31   

Ponieważ pożoga to umiejętność nie klasowa, a te są na fioletowo. Czaordziejka już jej nie posiada.
Wartość + X w"zamraża cel" nie wpływa na nic, efekt jest zawsze taki sam.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Arakiel 
Piszczyciel


Konto na IDR: Arakiel
Wiek: 29
Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Vladyvostock
Wysłany: 2017-07-16, 14:14   

Tak od ~12 lvlu ilośc sztyletów już az tak sie nie rzucała w oczy.
Czemu z fhr? Bo zanim doszedłem do zeala to musiałem mobki pojedyńczo tłuc, w grupie 3+ mobów ich ataki praktycznie wyłączają moją mozliwość ataku. Char stoi i sie telepie :p

Nie wiem czy mam dobra instalke, wypakowałem wszystkie pliki do skopiowanego folderu z Diabełkiem rilmowym. Zrobie jeszcze jedno podejście (przy pozostałych trzech mnie wywalało).
edit: kolejna próba i znów c0000005
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo