..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Eps
2016-02-26, 19:27
Początek moddingu pomoc
Autor Wiadomość
redispiegel 

Dołączył: 24 Lut 2016
  Wysłany: 2016-02-26, 18:06   Początek moddingu pomoc

Witam,

mam problem z moddowaniem, próbowałem pozmieniać podstawowe łatwe funkcje ale nic nie działa, mianowicie:

próbowałem to zrobić na dwóch modach- snej mod, oraz valhalla 5.03

1. programem WinMPQ otwieram pliki mpq, w przypadku valhalli standardowy Patch_D2.mpq, w przypadku sneja jest to snej_mod.mpq, dołączylem do winmpq listę d2datall.txt więc jest ok

2. robię:

- extract np pliku monstat.txt, następnie otwieram wypakowany plik programem D2 excel, wyszukuję kolumnę velocity oraz run i tam zmieniam szybkość chodzenia/biegania potworków na dużą jakąś zobaczyć czy działa coś, wprowadzilem (nawet wszystkim potworkom) 20, poźniej 100...

-extract Levels.txt, otwieram d2 excel, szukam kolumny intensity (jasność lokacji, w sneju są baaaardzo ciemne jaskinie itp) tam wprowadzam interesującą mnie wartość....

3. Następnie w winmpq próbowałem zrobić add, póżniej add folder, wskazywałem zmodyfikowane przeze mnie pliki txt, podawałem ich lokalizację gdzie mają być zapisane w pliku pmq- data\global\excel\ póżniej próbowałem Data\Global\Excel\ później próbowałem bez wpisywania ścieżki

4. Następnie po dodaniu tego pliku\folderu już nic nigdzie nie klikałem, w programie winmq nie znalazlem nigdzie "save" czy czegoś podobnego więc myślałem że plik mpq został zmodyfikowany :/

I dalej jak się domyślacie nic z wprowadzonych zmian nie działa. Pomocy

Próbowałem odpalać zmiany umieszczając w folderze z grą cały folder Data (ze zmodyfikowanym plikiem txt) i odpalając grę ze skrótu w elemencie docelowym dopisując po spacji "-direct -txt" np. "C:\gry\Diablo II\game.exe" "-direct -txt"
nie działa

Co ja robię źle? :(

Snej natomiast odpalany jest nie z game.exe ale z pliku D2SE, ale w valhalli też zmiany nie działają. Znalazłem natomiast do sneja w pliku D2SE.ini możliwość włączenia dwóch opcji:
-direct takes the data folder instead the .mpq- nic to nie daje
-txt compiles the .bin files on start up- to natomiast powoduje błąd przy probie wczytania gry z ekranu wyboru postaci

Pomocy proszę, w końcu myślałem że zmodyfikuje sobie diabełka na swój ideał

[ Dodano: 2016-02-26, 18:34 ]
Ok :D udało mi się wprowadzić zmiany w valhalli 5.03, problemem okazało się -direct -txt a NIE "-direct -txt" ehhh takie szczegóły takie znaczenie :D

teraz to samo nie działa w przypadku snej moda, a nie ukrywam że to na nim mi zależy bo jest dobrą podstawą do osiągnięcia tego co chcę. Więc jak ktoś możę pomóc to dalej liczę na pomoc w przypadku tego moda. Myślę że problemem jest właśnie to że jest odpalany z tego D2SE a nie game.exe który odpala niezmodowaną wersję diabełka hmmm popróbujemy
 
     
Eps 
JuniorAdmin



Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2016-02-26, 19:28   

http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=52950 Punkt 4 regulaminu tegoż działu proponuję przyswoić. Zamykam.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo