..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Stworzyłem... Potwora
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
  Wysłany: 2014-07-20, 22:24   Stworzyłem... Potwora

Lubie pokazywać efekty swoich poczynań, spędziłem kawał wczorajszej nocy i połowe dzisiejszego dnia na tym może niezbyt przystojnym ale jakże zacnym Panu Larwie (ten kto oglądał DB skojarzy czym inspirowana była ta kreatura).
Pozostały drobiazgi takie jak dodanie podpisów, umiejscowienie na mapie (czyli zabranie z testowej lokacji za które służy mi krwawe wrzosowisko) i kilka innych, ale to 5-10 minut wykonywania czynności.



Nie wygląda groźnie ani interesująco, prawda?

P.S. Będziecie umierać. Dużo.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Eps 
JuniorAdmin


Dołączył: 18 Maj 2006
Wysłany: 2014-07-21, 04:25   

Akurat niektóre epizody z Sagi Cella oglądałem.
Gratuluję, dobrze zainwestowanego czasu w stworzenie potwora.
Oby więcej najrozmaitszych kreatur wyszło spod Twojej ręki.
 
     
hydra22 

Wiek: 26
Dołączył: 27 Maj 2014
Wysłany: 2014-07-22, 09:45   

Komórczak w D2 moje życie jest pełne :D
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-07-22, 11:13   

O wiesz, na screenshocie to tylko jego larwa
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Skiba 
Asylum


Dołączył: 04 Cze 2010
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-07-22, 12:11   

Myślałem na początku że to masa kierowanych strzał amazonki goniąca tego pala. Swoją drogą nie grałem na tym modzie, możesz mi powiedzieć coś o tym potworku?:d
_________________

 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-07-22, 12:47   

Posiada trzy stadia, każde inne i każde innego typu (po informacje o typach potworów w modzie odsyłam tutaj), a może i więcej Każde coraz silniejsze od poprzedniego i posiadające coraz więcej własnych unikalnych zdolności, umiejscowiony zostanie na specjalnej wcześniej przygotowanej do tego mapie z unikalną ścieżką dźwiękową, stanowi też część pewnego łańcuszka uber bossów

Uff... Jak narazie chyba tyle mogę o nim powiedzieć.
_________________
Nizari#2580
Ostatnio zmieniony przez Nizari 2014-07-22, 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
crashyk 

Dołączył: 09 Sty 2014
Wysłany: 2014-07-22, 14:57   

Zapowiada się na prawdę zacnie
 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
Wysłany: 2014-07-23, 11:03   

Matko kochana! Panie Nizari, leżę pod biurkiem i kwiczę. Obłędny pomysł! Oby tak dalej!

PS: Jeśli ma być więcej tego typu smaczków, to nie śpiesz się, proszę.
 
 
     
[Madzia] 


Wiek: 39
Dołączyła: 17 Mar 2012
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-23, 20:32   

Nic nadzwyczajnego.

Każdy może sobie dodać do gry jakiegoś z bohaterów z ulubionego anime. W tym wypadku to Dragon Ball.


Dodany potworek jest oczywiście pobrany z internetu. Oto on:

Larval Worm

These are not the pleasant earthworms that emerge from the ground after a heavy rain. They are slimy, massive creatures that feed on carrion, their mouths lined with sharp teeth that can tear the arm off a strong man or the head from a child. They lurk in the dungeon of Under Sigil, feasting on all who are foolish enough to go down there unprepared.

Pobrany stąd -> Link


Dokładnie to animacja pobrana. Dodana została jedynie nazwa no i jakieś właściwości. To tak dla nie orientujących się bo autor moda napisał tak jak by spędził tyle czasu na stworzeniu tego. Jeden nowy potworek dodany w grze to raczej nie tak wielki szał jak tu nie których ogarnia.
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-07-23, 21:07   

Nie miałem na myśli, że tyle czasu zajęło mi dodanie potworka, to jest minuta roboty jak najbardziej masz rację, jest pobrany z internetu, jak każda nowa animacja. Są powszechnie dostępne, używane przez praktycznie wszystkie znane mody i nie ma żadnej tajemnicy z tym związanej. Nie tworzyłem jego grafiki ani animacji. Tak na marginesie, by dodać jeszcze więcej informacji dla nie orientujących się - animacje te pochodzą z innych starych gier, np Planescape: Torment

Długi czas który nad nim spędziłem obejmował balansowanie jego statystyk, dostosowywanie AI każdej formy (nie spotyka się chyba każdego dnia potwora który zamiast umierać zmienia swój wygląd na zupełnie innego i kontynuuje walkę zachowując się inaczej), testowanie każdej formy (nie lubię odwalać tandety), stworzenie nowych umiejętności (to nie jest krótkotrwały proces, potrzeba wiele testów działania by było idealnie, następnie trzeba wprowadzać balans by nic nie było bezużyteczne lub przesadzone), sporo czasu zajmuje też wymyślenie tego wszystkiego wbrew pozorom.
To właśnie proces tworzenia, nie samo dodanie do gry i nadanie nazwy.

Nie chciałem dużo zdradzać, a jedynie pochwalić się postępem prac nad modem, dlatego też zamieściłem jednego najprostszego screeshota.

P.S. Tak a propo "szału jaki niektórych ogarnia", gwarantuje, że pod względem ilości dodanej przeze mnie treści, to jest ziarnkiem piasku na pustyni.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Skiba 
Asylum


Dołączył: 04 Cze 2010
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-07-24, 11:58   

Co z tego, skoro użył samą animację? Pomyśl o nakładzie pracy w edytowaniu statystyk wszystkich tego potwora, wpakowaniu go w grę i maaasie innych rzeczy na których się nie znam więc się nie wypowiadam. Poza animacją, której z resztą jak napisał Nizari używa większość modderów, kryje się masa całej reszty pracy.
_________________

 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
Wysłany: 2014-07-24, 15:03   

[Madzia] napisał/a:
Nic nadzwyczajnego.

Każdy może sobie dodać do gry jakiegoś z bohaterów z ulubionego anime. W tym wypadku to Dragon Ball.


Dla jednych nic nadzwyczajnego, dla drugich o krok bliżej do ideału. Nizari odwala kawał dobrej roboty. Tak Diablo mogłoby wyglądać od samego początku.
 
 
     
Sat 
bet, kierownik WW


Konto na BN: sat
Klan: Druzyna Diablo
Konto na IDR: sat
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lip 2014
Skąd: sprzed monitora
Wysłany: 2014-08-08, 13:44   

temat zainspirowal mnie do przemyslen.
przyznam sie czytelnikom, ze bedac totalnym laikiem - nie mam wyksztalcenia w dziedzinie programowania komputerowego, nie studiowalem tego samodzielnie tez - zawsze podziwialem ludzi, ktorzy potrafili wprowadzic do gry komputerowej [i nie tylko do gry] wlasne udoskonalenia.
sam czesto mysle o tym, co bym zmienil, ale coz...
potworek git majonez ! ;)
ciekawe, kiedy za graczem beda ganiac jakies Szaradne Wiedzmy ;) lub kiedy bedzie mozna wynajac u Kasi jakiegos Sukkuba [bardzo wstrzemiezliwego i okrzesanego, rzecz jasna ;) ]...

korzystajac z okazji pozwole sobie spytac czy jest mozliwe wprowadzenie do gry diablo 2 wlasnej postaci, ktora mozna grac?
mam na mysli to, by wyedytowac wlasna postac i moc ja wybrac w menu i nia grac. mam swiadomosc, ze wymagaloby to ogromnego nakladu pracy, ale kompletnie nie wiem czy w ogole jest wykonalne. np. poza 7 postaciami chcialbym miec Czarnoksieznika, ktory mialby wlasny wyglad, wlasne skille, ale wszystko zgodne z mechanika gry i zasadami rzeczywistosci w niej umiejscowionej. czy ktos zechce sie wypowiedziec w temacie? wiem, ze to juz nowy watek, ale adekwatny do zastanego, a nie widze sensu zakladania nowego tematu, o ktorym - spojrzmy prawdzie w oczy - nie mam zielonego pojecia.
bede wdzieczny za kazda odpowiedz

pozdrawiam
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo