..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pudełko sugestii
Autor Wiadomość
karoldinho 

Dołączył: 16 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-19, 14:48   

Ja bym dodał jedną rzecz od siebie. Gram amką na łuk i jedna rzecz mnie strasznie wkurza ilość strzał i tepanie do miasta po kolejne kołczany nieraz nawet po 2 razy podczas jednej walki :D
Proponuje albo zwiększyć ilość strzał w kołczanie albo po prostu dać im nieskończona ilość.
A jak nie to chociaż niech kołczany lecą z dropa xd bo ani klucze ani kołczany nie dropią. Zauważyłem że chyba niektóre sety zostały zapomniane podczas tworzenia moda, np itemy seta vidali mają chyba nieruszone statystyki ale nie wiem jak premie za seta wyglądają.
 
     
Jamajka 
Nekromanta


Konto na BN: Jamajka#2610
Konto na IDR: Jamajka
Wiek: 22
Dołączył: 21 Lut 2013
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2014-01-19, 15:39   

Niech no ja jeszcze wtrące, że podobne jest z bełtami - bardzo małe prawdopodobieństwo dropu :( .

Haha
 
 
     
karoldinho 

Dołączył: 16 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-19, 19:01   

mi się nie trafiło żebym wydropił jakikolwiek kołczan i klucze za to na amazonce wydropiłem niezliczoną ilość itemów dających + do skilii czywiście WSZYSTKICH klas poza amazonką xD
 
     
mikowi 

Wiek: 25
Dołączył: 06 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-19, 21:46   

brak dropu kołczanów i kluczy ma wpływać na ekonomię gry. Moim zdaniem powinno to zostać tak jak jest. Zgadzam się że możnaby zwiekszyć ilosć strzał i bełtów w kołczanie.

JA chciałbym żeby możnabyło kupić na hazardzie(w 5 akcie) przedmioty dropiące na koszu (arbalisty itp.)
 
     
crashyk 

Dołączył: 09 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-19, 22:14   

Token za 2mln złota
 
     
bongo90 


Wiek: 23
Dołączył: 20 Sty 2014
Skąd: Ostrow Wlkp / UK
Wysłany: 2014-01-20, 16:24   

Moglibyscie zwiekszyc pojemnosc kostki horadrimow i dodac zakladki w skrzynce, zeby mozna bylo kolekcjonowac przedmioty i jedna zakladke do przerzucania pomiedzy postaciami, do tego zwiekszyc ilosc strzal i beltow, poprawic delikatnie szanse na znalezienie run i gemow ;)
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 30
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2014-01-20, 16:40   

bongo90 napisał/a:
poprawic delikatnie szanse na znalezienie run i gemow

Zagraj na /players8 to odwołasz tę propozycję :D

Kostki horadrimów bym nie zwiększał, chyba że byłoby to potrzebne do mutowania.

Jeżeli chodzi o zakładki w skrzynce i dzielenie skrzyni między postaciami, to imo dobry pomysł, ale nie wiem jak to wpłynie na grę przez hamachi. No i dzielona skrzynia umożliwia oszukiwanie :<

mikowi napisał/a:
JA chciałbym żeby możnabyło kupić na hazardzie(w 5 akcie) przedmioty dropiące na koszu (arbalisty itp.)

Na hazardzie przedmiot wyświetlany jest zawsze w normalnej wersji i dopiero po kupieniu może się okazać wyjątkowy lub elitarny. Nie sprawdzałem, ale chyba z hazardu da się uzyskać np. arbalistę skoro dropią wyjątkowe wersje łuków, np. przecinający.
_________________

 
 
     
crashyk 

Dołączył: 09 Sty 2014
Wysłany: 2014-01-20, 16:54   

Polepszenie dropu baala i diablo. Męczy się człowiek z tym, ekspa nie za wiele jest tam, a przedmioty to takie gówna, że nie opłaca się na nie chodzić. Wspólna skrzynka wszystkich postaci fajna by była, bo by nie było 15 mułków, ale z drugiej strony jedno eq na całe acc, na kilka postaci to też nie tak fajnie by było. Ale coś by się przydało z tym zrobić, nie wiem, dać drugi ekran w skrzyni to tez takie se, bo tylko na chwile da rade. A największą zmianą jaką bym się ucieszył, to oddanie nam naszego moda w nowszej rewizji, bo tęsknimy za hardcorem. Wykorzystanie perf gemów, to co Ci pisałem na hamaku, 36 pgemów i mamy tokena, albo coś podobnego. Dodanie ciekawych rbf, bo z tych to tak na prawdę tylko 25 atr jest warty uwagi. Ogólnie merc z a3 jest imho mega bez sensu, miałem go trochę i.. i w sumie nic, dostał eq, a i tak żeby komuś coś zrobił to ciężko. Potem jak mi przyjdą na myśl jakieś przemyślenia, to dopiszę, (aha, z Twoim setem trochę za łatwo, zbroje mam 4, ringów 10, ale amulet jeden, i wiem, że inni tez narzekają na jego brak ;D)
 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
Wysłany: 2014-02-03, 19:31   

Ja nie narzekam. Mod jest świetny, lecz... Mam pytanie/prośbę/petycję związaną z Barbem. Zawsze chciałem pograć miotającym barbem. Stworzyłem nawet kilka razy taką postać na BN, ale na dłuższą metę jest on niegrywalny. Co 2-3 minuty trzeba otwierać portal i naprawiać toporki. Czy dałoby radę coś z tym zrobić? Moim zdaniem właśnie pod tym względem balans przedmiotów dalej kuleje... Weźmy Bowkę: pakuje do plecaka 2 kołczany bełtów/strzał i z bani. A Thrower Baba? Znalezienie 2 - 3 podobnie skutecznych toporków do miotania graniczy z cudem... :|
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-02-03, 20:33   

Po długim zastanowieniu stwierdzam, że skrzynka pozostanie taka jaka jest. Nie wyobrażam sobie dzielonej skrzynki przy możliwości dołączania do gry wieloma postaciami. Zakładki dla postaci też odpadają, co za dużo wygód, to niezdrowo.

Mateusz0089 napisał/a:
Ode mnie jeszcze jeden pomysł. Wprowadzenie czegoś takiego jak "niewrażliwość najemnika na ogłuszenie". Nie jako stała cecha, ale na przykład pochodząca od przedmiotu. Właściwie, to przydałoby się, żeby przyzywane istoty też mogły korzystać z tej cechy, więc może dobrym pomysłem byłoby zrobienie przedmiotu na wzór nexusa, który dawałby możliwość rzucania zaklęcia na potwory, aby nie mogły ogłuszać. Nie wiem tylko, czy jest to wykonalne.
Pomysł swój motywuję tym, że nawet najlepszy najemnik nie ma szans na przeżycie, jeśli wpadnie w stado bestii mrozu albo byczków z szałem bitewnym :|

Edit: Jeszcze kwestia talizmanu powstałego po połączeniu nexusa z krwią hrabiny. Daje on cztery zaklęcia, które są rzucane podczas zadawania ciosu, co powoduje, że pokrzywdzone są postacie nie walczące wręcz, bo one z tych zaklęć nie skorzystają. Chyba, że się mylę i rzucanie czarów też się liczy jako "zadawanie ciosu".


Rozpatrzone poniekąd pozytywnie, wprowadzę mercom niewrażliwość na ogłuszenie. W przypadku summonów coś takiego nie wchodzi w grę, równie dobrze można by usunąć potworom zdolność ogłuszania.
Co do bestii mrozu i "byczków", polecam zastosować absorbcję zimna.
Postacie rzucające zaklęcia wciąż mają z nexusa taniec cieni. Został odrobinę buffnięty dla nowej wersji moda (wydłużony czas działania, zmniejszone koszty many).

karoldinho napisał/a:
Ja bym dodał jedną rzecz od siebie. Gram amką na łuk i jedna rzecz mnie strasznie wkurza ilość strzał i tepanie do miasta po kolejne kołczany nieraz nawet po 2 razy podczas jednej walki :D
Proponuje albo zwiększyć ilość strzał w kołczanie albo po prostu dać im nieskończona ilość.
A jak nie to chociaż niech kołczany lecą z dropa xd bo ani klucze ani kołczany nie dropią. Zauważyłem że chyba niektóre sety zostały zapomniane podczas tworzenia moda, np itemy seta vidali mają chyba nieruszone statystyki ale nie wiem jak premie za seta wyglądają.


Udogodnie trochę używanie strzał i bełtów, ale nie za bardzo.
Zbierz pełne sety, następnie powiedz, że zostały nietknięte... Niektóre zostały minimalnie zmienione dla nowej wersji moda.

mikowi napisał/a:
JA chciałbym żeby możnabyło kupić na hazardzie(w 5 akcie) przedmioty dropiące na koszu (arbalisty itp.)


Nie.

bongo90 napisał/a:
Moglibyscie zwiekszyc pojemnosc kostki horadrimow


Nie widzę takiej potrzeby.

crashyk napisał/a:
Polepszenie dropu baala i diablo. Męczy się człowiek z tym, ekspa nie za wiele jest tam, a przedmioty to takie gówna, że nie opłaca się na nie chodzić. Wykorzystanie perf gemów, to co Ci pisałem na hamaku, 36 pgemów i mamy tokena, albo coś podobnego. Dodanie ciekawych rbf, bo z tych to tak na prawdę tylko 25 atr jest warty uwagi. Ogólnie merc z a3 jest imho mega bez sensu, miałem go trochę i.. i w sumie nic, dostał eq, a i tak żeby komuś coś zrobił to ciężko. Potem jak mi przyjdą na myśl jakieś przemyślenia, to dopiszę, (aha, z Twoim setem trochę za łatwo, zbroje mam 4, ringów 10, ale amulet jeden, i wiem, że inni tez narzekają na jego brak ;D)


Polepsze ten drop. Jest rzeczywiście nieco żałosny.
Token zostanie dodany, nie wiem tylko jeszcze, w jaki sposób będzie go można pozyskać.
Rbf już dodane, zobaczysz je w nowej wersji.
Muszę coś wymyślić odnośnie merca z a3, zwiększe dmg lub dodam aury.
Zestawy nizara, koza oraz kreona będę od teraz trudniejsze do zdobycia.

patrykmaster napisał/a:
Mam pytanie/prośbę/petycję związaną z Barbem. Zawsze chciałem pograć miotającym barbem. Co 2-3 minuty trzeba otwierać portal i naprawiać toporki. Czy dałoby radę coś z tym zrobić? Moim zdaniem właśnie pod tym względem balans przedmiotów dalej kuleje... Weźmy Bowkę: pakuje do plecaka 2 kołczany bełtów/strzał i z bani. A Thrower Baba? Znalezienie 2 - 3 podobnie skutecznych toporków do miotania graniczy z cudem... :|


Petycja w pełni przyjęta, chcę, by istniała jak największa ilość możliwych buildów, zajmę się throw barbem.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
Wysłany: 2014-02-03, 23:46   

Nizari napisał/a:
Petycja w pełni przyjęta, chcę, by istniała jak największa ilość możliwych buildów, zajmę się throw barbem.


Z góry dzięki. Jeśli już o tego typu bulidach mówimy, to proponuję również przyjrzeć się drzewku Sztuk Walki u Assy. Chodzi mi tu zwłaszcza o Feniksa. Kilka razy podchodziłem do utworzenia skutecznej postaci opartej o tą właśnie umiejętność - niestety bez powodzenia. Może i w tym wypadku da się coś zrobić?
 
 
     
Khayman 

Dołączył: 02 Kwi 2014
Wysłany: 2014-05-08, 21:35   

Fajny mod, gramy we dwójkę rodzinnie i po kilku latach znowu wróciła chętka na Diablo.

Mimo wcześniejszych wypowiedzi proponowałbym jednak powiększyć skrzynkę choć o połowę, bo ciężko cokolwiek pomieścić a jest mnóstwo fajnych itemków, bez sensu tworzyć dodatkową postać dla przetrzymania kilku rzeczy.

pozdrawiam i czekam na więcej :)
 
     
Khayman 

Dołączył: 02 Kwi 2014
Wysłany: 2014-05-15, 19:46   

Rzuciła mi się jeszcze jedna rzecz w oczy, kończąc akt 4 (Necromanta + Czarka) był wielki problem z Diablo, musieliśmy się natrudzić, żeby go ubić - podbić lvl do 50.

Dla odmiany w 5 akcie zaś szliśmy jak burza, Czarodziej potrafi czasem być problematyczny, ale tak to nam idzie, ja blokuję golemami, Czarka ich wykańcza.

Bez problemu doszliśmy do Twierdzy Kamienia Świata i dopiero tutaj przeciwnicy są problematyczni - mają tak dużą regenerację, że nie jesteśmy w stanie zadać im tak dużo obrażeń.
Poprzednie 4 akty szły bardziej równomiernie i bardzo trudno.

Chyba, że był to efekt zamierzony przed ostatecznym rozwiązaniem, bo to jednak chwila odpoczynku jak się tak kosi i lvl rośnie :lol:
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-05-15, 20:33   

Zamierzony efekt, chwila oddechu po męczarniach z Diablo i zarazem forma wynagrodzenia :)
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Khayman 

Dołączył: 02 Kwi 2014
Wysłany: 2014-05-18, 17:21   

Witam, kolejna sprawa.

Mój Necromanta ma problem z obrażeniami, nie wiem czy to czasem nie błąd w zakresie synergii, np. gdy wywaliłem 10 talizmanów z Zębami, to w żaden sposób nie wpłynęło to na Ducha Kości, chyba, że to źle rozumiem :?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo