..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Lista głównych zmian i nowości
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-01-06, 02:02   Lista głównych zmian i nowości

Niemożliwym jest wymienienie tu wszystkich zmian, zajęło by to zbyt dużo miejsca i nawet ja miałbym trudności z wypisaniem wszystkiego. Podane zmiany i nowości są tymi najważniejszymi. Mod ten w takim czy innym stopniu zmienia tak naprawdę w 100% wszystko, nie wywraca jednak gry do góry nogami.

Przeznaczony jest dla aktualizacji 1.13c


Potwory:

- Krwawa Hrabina głównym motywem moda
- Nowe typy potworów: wyjątkowo niebezpieczne, epickie i uber (więcej informacji znajdziesz niżej)
- Sporo zmian w AI potworów: częściej i szybciej decydują się na działanie, są inteligentniejsze i agresywniejsze (odczuwalne stopniowo od zimnej równiny na normie)
- Bossowie aktowi są prawdziwym wyzwaniem, zdradze odrobinke: dla przykładu mefisto potrafi od teraz latać przez co nie zblokujemy go nigdzie oraz posiada gwardie specjalnych potworów zarezerwowanych tylko dla niego
- Diablo najsilniejszym bossem aktowym
- Nieco nowych dźwięków, np dla Diablo, od teraz śmieje się ze swoich przeciwników
- Większe grupy
- Zwiększona szybkość ataku, biegania/chodzenia
- Znacznie zwiększone statystyki
- Wiele zupełnie nowych (nowe grafiki), szczególnie groźnych potworów
- Nowe super unikalne potwory ze specjalnym dropem, każdy z nich jest unikalny dosłownie
- Znacznie silniejsi czempioni
- Dodano wiele niewrażliwości, głownie wynikających z logiki, dla przykładu nieumarli są zawsze niewrażliwi na trucizny (jak można zatruć szkielet lub ducha? Jak można spalić ognistego golema?)
- Nowe zdolności i affixy niektórych potworów, pozostawię to tajemnicą do odkrycia
- Niektóre potwory z zadań pobocznych (czyli takich, których nie musimy wypełniać by ukończyć akt) przerobione na ubery lub mini-ubery

Gra:

- Około 20-25 krotnie zwiększona poprzeczka trudności: już normalny poziom trudności to ciężki orzech do zgryzienia (stworzony doskonały balans, nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania, mimo iż niektóre mogą sprawiać takie wrażenie, mod ten ma być wyzwaniem dla graczy znudzonych battlenetem, zwykłym singlem czy zbyt przesadzonymi i łatwymi modami)
- Nowy typ obrażeń elementarnych, są to obrażenia od cienia/ciemności (poza refleksem nie ma przed tym obrony...), praktycznie nieosiągalny dla gracza, posiadają go jednak niektóre potwory.
- Nowa muzyka w niektórych lokacjach, znacznie bardziej pasująca klimatem (osobiście najbardziej dumny jestem z lodowych jaskiń)
- Maksymalny poziom to 120
- Norm kończymy z levelem 60-65
- Zmiana sposobu wbijania poziomu
- Nowe recepty w kostce
- Zwiększona ilość miejsca w skrzynce
- Zrebalansowani najemnicy
- Usprawniony hazard, teraz mamy realną szanse na wygamblowanie przedmiotu marzeń, w tym szczególnie rzadkich prawie nie dropowalnych unikatów
- Zmiana właściwości (bądź wartości liczbowych) gemów, potionów, niektórych run
- "Drobne" zmiany niektórych lokacji
- Nowe mapy
- Ujemne odporności już na normie

Drop i przedmioty:

- Poniekąd (ale nie naprawdę) zainspirowany zapowiadanym lootem 2.0 do Diablo III, przedmioty pożądania można zdobyć równie skutecznie na kilka sposobów: katować tego samego bossa, eksplorować cały świat, farmić potwory wyjątkowo niebezpieczne/epickie/uber
- Nowe typy przedmiotów (więcej informacji znajdziesz niżej)
- Nowe słowa runiczne
- Wiele nowych grafik
- Nowe właściwości przedmiotów
- Ekonomia oparta na złocie: jest trudne do zdobycia, potrzebne do bardzo wielu rzeczy
- Multum nowych unikatów i setów
- Kilka (a może i znacznie więcej...) specjalnych, wyjątkowo potężnych przedmiotów, niektóre potrafią bardzo zaskakiwać
- Zrebalansowanie praktycznie wszystkich znanych przedmiotów

Skille i postacie:

Jako że jest to aspekt gry działający doskonale, poza kilkoma wyjątkami jakimi jest np wielce użyteczny i potężny ponury totem, skille zostały jedynie dostosowane do reszty zmian
- Zmienione głównie wartości liczbowe i synergie skilli, tworzy to dziesiątki nowych możliwości buildów, nie ma już prostego wyboru hammer/foh/smiter/auradyn/zealer czy .
- Ponury totem zamieniony na prawdziwie pożyteczną umiejętność pasywną
- Drobne zmiany w sposobie działania niektórych skilli, np istnieje możliwość przyzwania naraz wszystkich golemów
- Skille buffujące w większości można rzucać na summony, najemników oraz sojuszników
- Zmiany graficzne kilku skilli
- Zmiana częstotliwości działania niektórych czarów (np myślałby kto o czarce na burze z piorunami?)
- Zmiana różnicy między levelami, teraz wbicie poziomu oznacza naprawdę krok do przodu, kilka leveli spowoduje konkretny wzrost potęgi postaci (stanie się to dzięki samemu levelowi, nie tylko dzięki punktom statystyk i skilli)
- 6 punktów statystyk co poziom dla amazonki, barbarzyńcy, zabójczyni, druida, czarodziejki, nekromanty oraz 7 punktów dla paladyna (wynika to z potrzeb postaci po rebalansie wszystkiego, nie czyni to paladyna lepszym od innych)
- Zmienione niektóre progi

O nowych rodzajach potworów słów kilka:

Jak wiemy istnieją zwykłe czyli białe, czempioni, unikalne, super unikalne oraz bossowie i bossowie aktowi. Apokaliptic wprowadza 3 (a może 4? :) ) nowe ich rodzaje:


Wyjątkowo niebezpieczne - zielone


Potwory te spotykamy jedynie w wybranych lokacjach, potrafią podnieść ciśnienie. Nigdy nie zobaczymy ich jako czempionów lub potwory unikalne - nie jest to możliwe tak samo jak np boss aktowy będący czempionem. Krążą jednak legendy o kilku demonach na tyle potężnych, że zdołały sobie podporządkować te monstra...
Pomijając wyższe statystyki i poziomy od potworów zwykłych, posiadają pewne szczególne cechy
:
- Całkowita niewrażliwość na ogłuszenie
- Całkowita odporność na zamrożenie
- W niektórych przypadkach całkowita niewrażliwość na odrzucenie
- W niektórych przypadkach częściowa niewrażliwość na wprowadzenie w tryb odzyskiwania równowagi
- Każda grupa zielonych potworów posiada własny unikalny drop
- Wielka szansa na drop rare
- Duża szansa na drop unikatów i setów
- Stanowią główne źródło znajdywanego w grze złota
- Stanowią doskonałe źródło expa


Epickie - pomarańczowe


Potwory te są jeszcze groźniejsze i jeszcze rzadsze od zielonych. Nigdy nie zobaczymy ich jako czempionów lub potwory unikalne, legenda głosi jednak, że sam Pan Zniszczenia posiada takowe sługi...
Posiadają cechy tak rozbieżne, że nie można ująć ich w całość. Podczas swojej przygody z modem spotkamy je tylko kilka razy, z reguły będą strażnikami jakiejś ważnej lokacji lub potężnego bossa, oto kilka z ich cech (po raz kolejne zaznaczam że nie wspólnych dla wszystkich):

- Całkowita niewrażliwość na ogłuszenie
- Całkowita odporność na zamrożenie
- Całkowita niewrażliwość na odrzucenie
- Całkowita niewrażliwość na wprowadzenie w tryb odzyskiwania równowagi
- Większa szansa na drop rare niż u potworów zielonych
- Większa szansa na drop unikatów i setów niż u potworów zielonych
- Potrafią dropować największe kupki złota w grze
- Potrafią stanowić potężne źródło expa


Uber sługi - ciemno zielone


Potwory te potrafią stanowić zagrożenie większe od pomarańczowych z racji swojej liczebności. Nigdy nie zobaczymy ich jako czempionów lub potwory unikalne, legenda głosi jednak, że...
Występują tylko i wyłącznie w uber poziomach. Mają za zadanie powstrzymać wszelkich śmiałków chcących stawić czoła uber bossowi... Ich cechy:

- Zawsze posiadają specjalne zdolności
- Całkowita niewrażliwość na ogłuszenie
- Całkowita odporność na zamrożenie
- Wielka szansa na drop rare
- Duża szansa na drop unikatów i setów
- Jeśli posiadamy odpowiednio potężną postać mogą stanowić główne źródło znajdywanego w grze złota


Uber / Mini Uber


Są to ubery, mini ubery oraz niektóre wyjątkowe potwory specjalne, stanowią śmiertelne zagrożenie dla nawet najlepszych postaci. Nie chcę zdradzać o nich dużo informacji w tym temacie.

- Zawsze posiadają specjalne zdolności
- Całkowita niewrażliwość na ogłuszenie
- Całkowita odporność na zamrożenie
- Całkowita niewrażliwość na odrzucenie
- Całkowita niewrażliwość na wprowadzenie w tryb odzyskiwania równowagi
- Najlepsze źródło przedmiotów
- Niektóre są jedynym źródłem 'przedmiotów' specjalnych


O nowych rodzajach przedmiotów:

Stworzyłem kilka wyjątkowych typów przedmiotów klasowych. Poznać je można po tym kolorze. Mogą posiadać fantastyczne atrybuty takie jak +x do wszystkich umiejętności danej postaci. Co jednak czyni je wyjątkowymi poza ładnym wyglądem (posiadają niewystępujące w standardowej grze grafiki) i dobrymi atrybutami? Jeśli nie są magiczne można robić w nich słowa runiczne! Oto kilka przykładów:





Więcej informacji o modzie wkrótce.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo