..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zdolności istot elitarnych
Autor Wiadomość
mhiun 


Dołączył: 21 Maj 2010
Wysłany: 2012-06-06, 09:56   Zdolności istot elitarnych

Byłby w stanie ktoś wypisać zdolności istot elitarnych z opisem ich działania? Fanie byłoby to zebrać do kupy.
Jakie comba dwóch zdolności są wedle Was najbardziej problematyczne?
_________________
http://www.youtube.com/user/procjon?feature=mhee
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2012-06-06, 21:22   Re: Zdolności istot elitarnych

Na czerwono zaznacze stopień zagrożenia wedle własnych doświadczeń.
0 - Absurdalny skill, zarezerwuje to tylko dla jednego z nich.
1 - Przerażający skill
2 - Groźny skill
3 - Średni skill
4 - Słaby skill
5 - Prawie bezużyteczny skill

mhiun napisał/a:
Byłby w stanie ktoś wypisać zdolności istot elitarnych z opisem ich działania? Fanie byłoby to zebrać do kupy.
Jakie comba dwóch zdolności są wedle Was najbardziej problematyczne?


Wir - 2 Przyciąga gracza pod samego potwora.

Zamrażanie - 3 Przywołuje Lodowe odłamki które po pewnym czasie pękają zamrażając całkowicie na około 2 sekundy i zadając niemały dmg. Łatwe do uniknięcia.

Elektryczność - 4 Działa prawie tak samo jak "Zaklęte błyskawice" w Diablo 2. Po trafieniu potwór uwalnia w różnych kierunkach wiązki błyskawic.

Szybkość - 4 To samo co "Wyjątkowa szybkość" w Diablo 2. Szybciej biegają i prawdopodobnie mają większą szybkość ataku.

Tajemne zaklęcie - 1 Potwór "przyzywa" w wybranych przez siebie miejscach lasery które powoli wykonują obrót o 360 stopni po czym znikają, Zasięg to z 1/3 ekranu. Groźne.

Bezcześciciel - 3 Ziemia pod stopami gracza zaczyna jakby płonąć zadając duży dmg.

Zniewolenie - 1 Zatrzymuje gracza w miejscu na około 2 sekundy, można atakować ale nie można się ruszyć.

Koszmar - 5 Szansa, że po trafieniu postać zacznie uciekać przez jakieś pół ekranu.

Odrzucenie - 3 Po trafieniu zostajemy odrzuceni na drugi kraniec ekranu i na chwile ogłuszeni.

Mściciel - 5 Podobno po śmierci jednego z nich potwory staja się silniejsze. Osobiście nie mam pojęcia jak to działa, niczego takiego nie odnotowałem.

Współdzielenie zdrowia - 5 Jest to tak bezużyteczne że aż o tym zapomniałem i musiałem dopisać... Część zadawanych obrażeń przechodzi na reszte potworów. Łatwiejsze do zabicia jak dla mnie...

Iluzjonista - 2 Przywołuje o ile zauważyłem 4-5 własnych iluzji "kopii", strasznie wkurzające, zadają one mały dmg.

Mur - 1-2 Otacza gracza niezniszczalnym, trwającym z 5 sekund murem. Czasem robi zwykłą ściane, czasem jesteśmy praktycznie uwięzieni.

Ogniste łańcuchy - 3 Łańcuchy pomiędzy grupka czempionów, przekroczenie ich/wejście na nie zadaje dmg, prawdopodobnie od ognia.

Dodatkowe życie - 5 Trudniej zabić.

Teleporter - 4 Potwory mogą teleportować się bezpośrednio na postać. Bardziej wkurzający niż groźny skill.

Spopielenie (z mortyrem) - 1 Potwory zostawiają za sobą coś, jak pożoga czarodziejki z d2, ponadto zdaje się to działać tez na postać stojacą obok potwora. Ponadto potwory z tym posiadają umiejętność która ja osobiście nazwałem mortyrem na cześć pewnej rzeczy z gier fps - po śmierci potwór zostawia w powietrzu niby granat który po paru sekundach wybucha zadając straszliwy dmg.

Horda - 3 Więcej sług.

Osłona - 2 Tymczasowa, 4-5 sekundowa osłona czyniąca potwora niewrażliwym na wszystko.

Nietykalny sługa - 1 Wszystkie sługusy są całkowicie niewrażliwe, giną w chwili śmierci przywódcy.

Moździerz - 1 Seria kilku (4-5?) płonących kamieni rzucanych w nasza strone, takie samo jak skill Lacuni z tym że pocisków jest wiele.

Wampiryzm - 5 Część zadawanych obrażeń zamienia na życie dla siebie.

Zaraza - 5 Coś niczym kółeczka beliala w chwili gdy wkłada łapy w ziemie z tym że zadające mały dmg i w czasie zamiast natychmiast. Porównywalne w każdym razie grafiką i zasięgiem działania.

Odbicie obrażeń - 0 Odbija w nas potworną ilość naszego własnego dmg, nawet dystansowego.


Pisałem z pamięci, myśle, że nic nie pominąłem, w razie czego wyedytuje.

Potworną kombinacja jest Zniewolenie + Moździerz. Zniewolenie + Tajemne zaklęcie. Mur + Moździerz. Horda + Nietykalny sługa. Spopielenie + Wir.

Najokropniejszą, powiedziałbym że wręcz pedofilską umiejętnością jest odbicie obrażeń, zwłaszcza dla potężnego Demon Hunteraz 50+k dmg. Można się zabić dosłownie kilkoma własnymi strzałami. Do dziś nie rozumiem, jak mam walczyć z czymś, przez co sam się zabijam.
_________________
Nizari#2580
Ostatnio zmieniony przez Nizari 2012-06-07, 00:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
vtch 


Konto na IDR: vtch
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2007
Wysłany: 2012-06-06, 22:23   

Jest jeszcze Knockback, Missile Dampening, Avenger i Health Link.
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2012-06-06, 22:26   

Fakt, zaraz dopisze. Nie mam tylko zielonego pojęcia co robi avenger, jak dla mnie nic.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
vtch 


Konto na IDR: vtch
Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2007
Wysłany: 2012-06-06, 22:41   

Internet mówi o tym skillu, że gdy jeden z championów zginie inni zostają wzmocnieni.
 
 
     
zbayno 
Co tu wpisać?

Konto na BN: zbayno
Wiek: 30
Dołączył: 02 Mar 2009
Skąd: Kurde;/
Wysłany: 2012-06-06, 23:54   

Całkiem nieźle napisałeś, brawo, fajnie mieć to w jednym miejscu. Ale zupełnie inaczej oceniłbym niebezpieczeństwo związane z tymi cechami, np. uważam, że najgroźniejsza jest szybkość, a odbicie obrażeń, mur, czy tajemne zaklęcie jako te zdecydowanie najsłabsze. Można by zrobić ankietę, na temat skilli elitów :D Chociaż nie wyobrażam sobie ankiety z taką ilością opcji ;)
_________________
zbayno#2442
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2012-06-07, 00:49   

Być może grałeś najwięcej inna postacią. Ja patrze z perspektywy Demon huntera.

Co do odbicia obrażeń, nie dziwie się że jest to zupełnie nie groźne dla takiego barbarzyńcy z przeogromnym życiem i może 15 k dmg. Co innego w przypadku Łowcy demonów z dmg większym niż 100 k i życiem o wiele mniejszym.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
zbayno 
Co tu wpisać?

Konto na BN: zbayno
Wiek: 30
Dołączył: 02 Mar 2009
Skąd: Kurde;/
Wysłany: 2012-06-07, 10:45   

Nizari, ja gram magiem i trzymając wszystich na dość duży dystans raczej martwię się szybkością, która tego dystansu nie pozwala mi osiągnąć. Ale fakt, na pewno każda klasa i styl gry gracza będą miały duży wpływ na to, które cechy najbardziej mu przeszkadzają.

Swoją drogą jak się da osiągnąć 100 k dmg?:)
_________________
zbayno#2442
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2012-06-07, 11:20   

zbayno napisał/a:
Swoją drogą jak się da osiągnąć 100 k dmg?:)


O, to bardzo łatwe, wystarczy porządny łuk, właściwie to nie porządny, już z 850 dps powinien wystarczyć. Do tego itemki typu nie zbugowane Boj Anglers - czyli z działającym ias, najlepiej Lacuni Provlers, Anndy Face (wiem że nie każdego stać na te 3, wystarczą inne z dmg od krytycznych) i reszta co tylko możliwe z ias oraz najważniejsze - zwiększone dmg od obrażeń krytycznych. Zręczności wystarczyć powinno nawet tylko 1300-1400. Umiejętność pasywna strzelec wyborowy, łucznictwo i pewny strzał. Gotowe, masz ponad 100 k dmg g:okulary
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Ush 
Dreamwalker


Konto na IDR: Ush
Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2007
Skąd: Lucid Dreams
Wysłany: 2012-06-07, 12:36   

Najgorsze co może być to nietykalny sługa. Po prostu pogrom dla takiej papierowej postaci jaką jest szaman. Wszystkie inne elitki są killable, bo w łatwiejszy lub trudniejszy sposób da się zabić ich sługi i zabrać się za "danie głowne". Jednak spotkanie nietyklalnych sług jest czasami barierą nie do przejścia. Raz walczyłem jakieś 25 minut (hell) z elitką: nietykalni, spopielenie, szybkość :o Gdyby staty ułożyły się inaczej, np. nietykalni, wampiryzm, moar hp, to zapewne od razu bym się poddał :P
_________________
...
 
     
MadDogKisiel 

Konto na BN: wolnomularze
Wiek: 30
Dołączył: 03 Kwi 2010
Wysłany: 2012-06-13, 04:44   

Rzeczywiście nietykalni słudzy to chyba najgroźniejszy ze skili. Grając multi jest łatwiej ale i tak czasami gracze poprostu walą we wszystko co się rusza... Wtedy moim wizardem z teleportem staram się odciągnąć immmortale tak żeby reszta mogła ubić elita, ale to zależy na jak rozgarniętych "friendsów" trafimy.
 
 
     
skrecu 

Dołączył: 15 Lip 2007
Skąd: Wrc
Wysłany: 2012-07-07, 21:56   

mam tu bardzo rzadki affix, spotkałem się z nim dopiero po raz bodajże 2 lub 3 ale dopiero teraz mobek ma na tyle życia że zdążyłem go uwiecznić



TŁUMIENIE POCISKÓW
po prostu, aby go ubić należy wejść w okalającą go sferę
 
 
     
ms 



Dołączył: 23 Paź 2009
Wysłany: 2012-07-07, 23:01   

Sławne Missile Dampening -- ulubiony affix większości graczy (no może prócz sytuacji, w których występuje obok Reflects Damage).
_________________
Przecież soska w talarmie to taka blachara omg ;c
                                                   — Usy

 
     
skrecu 

Dołączył: 15 Lip 2007
Skąd: Wrc
Wysłany: 2012-07-08, 10:58   

wiesz ten tu miał też moździerz, więc strategia na oba jest taka sama...podejść na wyciągnięcie ręki i dać w pysk :)
 
 
     
Azzinoth 
8 Władca Piekła


Konto na BN: Azzinoth
Dołączył: 08 Sie 2012
Wysłany: 2012-08-08, 12:05   

Nie zobaczyłem tam paru,więc...

-Mściciel: Nie jest to zbyt wymagająca umiejętność lecz zalecam od razu zabić wszystkie elity;).Polega ona na zwiększeniu obrażeń pozostałych elit gdy 1 z nich zginie.
-Tłumienie pocisków: Jest ono problemem dla nie umiejętnych DH.Wystarczy podejść do elity z tym skillem do tej kopuły i stać koło elity.Wtedy wystrzelone pociski będą baardzo wolno leciały i tym samym cały czas będą zadawać dmg.

Co do @Nizari.Na prawdę mnie zaskoczyłaś...Ciekaw jestem ile moździerz (Wg. cb 1) zadaje ci dmg na inferno...Fakt,że jest go nie którym łatwiej innym gorzej,ale zawsze to conajmniej 3 bym dał...To samo nietykalni słudzy.Problem mają Ci którzy nie mogą dojść do tego "przywódcy" bo rzuci się na nich paru pozostałych.Tu też bym dał ze 3.Za to kompletnie nie rozumiem Wampiryzmu i Zarazy na poziomie 5...Wampiryzm to żadne zagrożenie,a zaraza jest groźna tylko w na prawdę małych pomieszczeniach...Poza tym ludzie...Ona ma prawie zerowy dmg...Tak samo koszmar i elektryczność.Co ciekawsze spopielenie ma tylko 1?Ciekawe bo jak wszędzie dookoła ciebie polatają 4 stworki,a za nimi popioły to nie łatwo się z nich wydostać;).Tu też conajmniej 2-3.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo