..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Błędy na stronce
Autor Wiadomość
Haxite 



Wiek: 100
Dołączył: 07 Wrz 2007
Skąd: z choinki
Wysłany: 2008-07-01, 13:03   

nagor, poprawione, dzięki za info.
 
     
Endriu92 

Konto na BN: endriu90
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2008
Wysłany: 2008-12-31, 10:44   

jak pisze jakąkolwiek wiadomosc to wyskakuje mi jakis błąd. odswiezam i pisze mi ze nie moge przeslac ponownie tej samej wiadomosci ale post jest umieszczony o_O

"Ran into problems sending Mail. Response: 535 5.7.8 Bad username or password (Authentication failed). "
 
 
     
T25 

-> c===3 <-

Dołączył: 15 Mar 2007
Wysłany: 2008-12-31, 10:51   

Endriu92, za chwile dostaniesz +1 za nieużywanie szukajki :evil:

http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=54575

http://diablo.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=54687
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 29
Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 2009-09-22, 00:49   

Przed chwilą zauważyłem to w jednym z moich postów i pewnie w dziesiątkach innych:
Cytat:
- ogniskowiec


Co to ma być? Wirus nadgorliwego słownika ortograficznego? Przecież jak byk jest napisane o g n i k o w i e c: klik.

P.S. Tak, czepiam się, ale błąd to błąd.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
 
 
     
Krulik 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Wrz 2006
Wysłany: 2009-09-22, 09:13   

Błąd naprawiony, to słowo musiało być dodane przez pomyłkę, dzięki za powiadomienie.
_________________
 
     
Trang Oul 
Władca Mroku


Konto na BN: trang0ul
Wiek: 29
Dołączył: 17 Sie 2005
Wysłany: 2009-09-22, 10:49   

Dzięki.
_________________
Wszyscy rodzą się po to, aby umrzeć i dołączyć do mojej armii nieumarłych.
Nowa wersja mh! Działa na BN na 1.13
 
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-12-29, 12:42   

Przedrostki:

Cytat:
Obrażenia Generują Manę

Lisi (Vulpine) 7-12% Obrażeń Przechodzi na Manę


Troszkę nietrafiony opis. Można zrozumieć, że otrzymane obrażenie regenerują manę.
 
     
KozaDupa 
Yo!


Konto na BN: kozapvp
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2008
Skąd: z koziej dupy
Wysłany: 2010-12-29, 13:55   

Sabko napisał/a:
Przedrostki:

Cytat:
Obrażenia Generują Manę

Lisi (Vulpine) 7-12% Obrażeń Przechodzi na Manę


Troszkę nietrafiony opis. Można zrozumieć, że otrzymane obrażenie regenerują manę.


wlasnie tak jest imo
_________________
SZACKO>
 
 
     
Sabko 

Dołączył: 24 Lis 2007
Wysłany: 2010-12-29, 14:24   

KozaDupa napisał/a:
Sabko napisał/a:
Przedrostki:

Cytat:
Obrażenia Generują Manę

Lisi (Vulpine) 7-12% Obrażeń Przechodzi na Manę


Troszkę nietrafiony opis. Można zrozumieć, że otrzymane obrażenie regenerują manę.


wlasnie tak jest imo


Hm, czyli to działa jak ES - zabiera mane czy dodaje przy obrażeniach?

edit:

OK, cofam :>
Ostatnio zmieniony przez Sabko 2010-12-29, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
KozaDupa 
Yo!


Konto na BN: kozapvp
Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2008
Skąd: z koziej dupy
Wysłany: 2010-12-29, 14:29   

dodaje
_________________
SZACKO>
 
 
     
Szpiczak 

Dołączył: 29 Lip 2010
Wysłany: 2010-12-29, 14:29   

To nie działa jak ES, to działa tak, że dostajesz całe obrażenia jakie miałeś dostać (o tyle zmniejsza się życie) i dodatkowo przybywa many odpowiednią liczbę - dany procent z tych obrażeń.
Szkielet bije postać z Lisim amuletem 10% po 100 obrażeń, życie postaci zmniejsza się o 100 i postaci przybywa 10 many - za Diablo 2 Wiki.

Tego typu przykład można by dodać, będzie czytelniej, nie będzie szukania analogii z ES i nieporozumień.
 
     
Szeranf 

Cult of Personality


Dołączył: 18 Mar 2012
Skąd: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Wysłany: 2012-04-09, 21:41   Kilka błędów, które dostrzegłem na stronie głównej Imperium

Nie widzę potrzeby zakładania nowego tematu, bo ten wydaje mi się idealny na potrzeby tego co chcę napisać (jest przyklejony). Pewnie znów będą jakieś "ale" odnośnie małej przydatności posta, nie mniej jednak zaryzykuję - co mi tam... ;)

Ze względu na to, iż jednym z moich głównych źródeł informacji o Diablo II, można śmiało stwierdzić że jedynym polskojęzycznym, jest Imperium Diablo, to niejednokrotnie zdarzało mi się wertować działy na stronie głównej. Zdając sobie sprawę, że redaktorzy nie mają czasu przeglądać kilka razy działów w wyszukiwaniu drobniejszych bądź też poważniejszych błędów i ich poprawiać, postanowiłem przy okazji swoich wizyt na Imperium zapisywać sobie wszystkie błędy jakie napotkam. Poza własną satysfakcją - że miałbym jakiś drobny wkład w doskonalenie tej stronki i że w jakiś sposób odwdzięczyłbym się Redaktorom Imperium za ich pracę z której korzystałem przez lata - przyczynię się również do tego, że skorzystają z tego inni użytkownicy. Zamieszczam wiec wszystkie błędy na Imperium Diablo jakie wyłapałem, nawet literówki, mając nadzieję, że redakcja nie odbierze tego jako bezczelne wytykanie błędów (tudzież czepianie się), tylko jako życzliwą pomoc w doskonaleniu ich dzieła. ;)

Jeśli narobiłem Wam zbyt dużo pracy tym postem to przepraszam - może przyspieszy ją podlinkowanie działów (w niektórych przypadkach to tylko wpisanie innej liczby). Nie wiem czy jeszcze warto wg Was zajmować się działami o Diablo 2, skoro większość w niedługim czasie skupi się wyłącznie na Diablo 3. Z doświadczenia wiem, że niektórzy nie lubią tłumaczeń i wolą czytać po angielsku. Wszystkie zebrane tutaj informacje zostały zauważone albo bezpośrednio w grze, albo w plikach gry, albo dostrzeżone przez niezgodności z Arreat Summit (na którym też są błędy).

Zaczniemy może od literówek:
+Postacie
-Trudności z odzyskaniem ciała? - pod sam koniec akapitu Kurast napisane jest z małej litery.
-Postacie zawodowe, akapit Jakie nagrody otrzymuję za granie postacią zawodową? - Będziesz bez ę "Bedziesz w rankingu"
-Postać zawodowa, akapit Ocalenie Przedmiotów - "postac zawodową" c zamiast ć
+Przedmioty (Główna strona)
-Czy jest jakiś sposób na dowiedzenie się kiedy się osiągnęło maksymalną predkość broni? - predkość bez ę
-by zobaczyć jaką predkość możesz osiągnąć - jak wyżej "predkość"
-Możesz nosić dodatowe klucze w kostce Horadrimów - zjedzone k w "dodatowe".
+Umiejętności
-"W patchach mniejszych niż 1.13 tzrebabyło pamiętać o tym, że kiedy już się wydało punkty umiejętności nie było można ich odzyskać." tutaj zamiast mniejszych bardziej pasowałoby wcześniejszych/poprzedzających, fajne też combo wyszło "tzrebabyło"

Ze stoperem w ręku przyjrzyjmy się kapliczkom:
-kapliczki odporności na błyski, ogień, zimno i truciznę mają czas trwania 144 sekundy, a ich regeneracja trwa 240 sekund.
-kapliczka umiejętności regeneruje się w 240 - czyli nie 5, a 4 minuty*.
-to samo tyczy się kapliczki walki.
-oraz kapliczki wytrzymałości
-a także kapliczki regeneracji many
-kapliczka doświadczenia natomiast działa tylko 144 sekundy, nie 192.
-z kolei kapliczka zbroi działa przez 96 sekund i też odnawia się po 240 sekundach.
-Dlaczego kapliczka many jest wśród tych które się nie odnawiają, skoro odnawia się po 96 sekundach?
-kapliczki życia, oraz odnowy również odnawiają się po 96 sekundach, a nie po 2 minutach.
-warto zmienić opis studni na bardziej dokładny. Poza tym że można się z niej napić dwa razy (to już jest) warto dodać, że każdy raz regeneruje 50% punktów życia, many i wytrzymałości. Ponadto powinna znaleźć się informacja o tym, iż regeneracja każdej z dwóch części studni trwa 30 sekund niezależnie od siebie: wypijesz pierwszą część, poczekasz 10 sekund, wypijesz drugą część, a po 20 sekundach od tego zregeneruje się pierwsza część (ponieważ minęło od jej użycia 30 sek), po kolejnych 10 zregeneruje się część druga studni.
*Blizz zrobił błąd, przez który czas odnowy kapliczek jest źle przeliczony. Mianowicie - 1 minuta jest liczona jako 48 sekund. Tak więc w plikach gry kapliczka ma "reset time" 5, ale nie znaczy to, że będzie odnowiona po 5 minutach, tylko po 4 (4 minuty=240 sekund=5x48). Tutaj przy okazji objaśniania parametrów shrines.txt wspomniano o tym błędzie - nie jest więc to moja fanaberia.

Teraz wszystko to co nie zgadza sie ze stanem faktycznym, a co związane jest z przedmiotami:
-ale na początek mała uwaga: w startowej stronie działu z przedmiotami warto dodać w akapicie o znikaniu przedmiotów, że crafty znikają po 30 min., gemy i runy po 20, a Słowa po 10. Może to nie jest super ważna informacja, ale na pewno wzbogaci ten akapit.
+Przedmioty Zwykłe:
-Kolczasta Tarcza (wyjątkowa tarcza) ma wytrzymałość 55, a nie 4.
-Spiculum (wyjątkowy oszczep) wymaga od nas 98 punktów siły, a nie 93.
-Wojskowy Topór (wyjątkowy dwuręczny topór) wymaga poziomu 22, a nie 25.
-Bojowa Strzałka (wyjątkowa broń rzucana) wymaga 25, a nie 22 poziomu postaci.
-Franciska (wyjątkowa broń do rzucania) ma wymagany poziom 22, a nie 25.
-Wykonane z Demoniej Skóry Rękawice (wyjątkowe rękawice) wymagają 21, a nie 24 poziomu postaci.
-Kolczasta Maczuga (wyjątkowa buława) może mieć 3 miejsca na klejnot.
-Zdobywcze Rękawice (elitarne rękawice) mają obronę 59-68, a nie 59-69 - mała różnica ale zawsze.
-Stalagimit (elitarna laska) ma bazową szybkość ataku 10, a nie 0.
-Starczy kostur (elitarna laska) ma bazową szybkość ataku 0, a nie 10.
-Archońska Laska (elitarna laska) ma wytrzymałość 26, a nie 40.
-Upiorna Różdżka (elitarna różdżka) ma obrażenia 20-40 (śr. 30).
-Atagan (elitarny miecz jednoręczny) wymaga od nas 138 punktów siły nie 135.
-Legandarny Miecz (elitarny miecz dwuręczny) zadaje obrażenia jednorącz rzędu 22-56 (śr. 39), a nie 20-56.
-Góralskie Ostrze (elitarny miecz dwuręczny) ma wytrzymałość 50, a nie 100.
+Unikaty:
-Podniebne Uderzenie (wyjątkowy łuk) obrażenia powinny wynosić (15-18)-(47,5-57), skoro bazowe to 6-19.
-Uderzenie Śniegu (wyjątkowy pas) dostępny od 1.10, bo w 1.09 zaklęcie z szansą rzucenia miało lvl 1-10.
-Powłoka Nosferatu (Elitarny pas) wykonany z kłów wampira pas, a nie wampirzy pas.
+Prefixy i Suffixy
-Głowa to nie hełmy, tylko nekromanckie trofea, bardzo poważny błąd!
-Brakuje tarcz paladyna w prefixie dającym +1 do Poziomu Umiejętności Paladyna.

Kolej na błędy związane z potworami:
+Bossowie
-Lilith ma odporność na obrażenia fizyczne 66
-Nihlathak ma odporność na ogień 0 na koszmarze
+Championi/Unikalne
Jeśli o dział z potworami Unikalnymi, Championami i sługami chodzi jest on trochę nieaktualny. Wypiszę tylko statystyki te które są źle, albo te których brakuje - nie będę tłumaczył wszystkiego z Arreat Summit.

Bonusy Potworów Specialnych:

Życie:

Słudzy:
x2 (Normalny)
x1,75 (Koszmar)
x1,5 (Piekło)
Championi:
x3 (Normalny)
x2,5 (Koszmar)
x2 (Piekło)
Unikalne Potwory:
x4 (Normalny)
x3 (Koszmar)
x2 (Piekło)

Poziom:

Championi: +2
Unikalne Potwory i Słudzy: +3

Doświadczenie:

Berserkerzy: x5
Inni Championi: x3
Unikalne Potwory i Słudzy: x5

Bonusy Championów:

Czempioni:
+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+20 Większa Prędkość

Duchy:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+33-50% Obrażeń od Zimna

Fanatycy:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+100 Większa Prędkość
-70% Obrona

Berserkerzy:

+270/225/198% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+270/225/198% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
75%/62.5%/50% Bazowego Życia na Normalnym/Koszmarze/Piekle (1/4 Życia Czempionów)

Opętani:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
600%/500%/400% Bazowego Życia na Normalnym/Koszmarze/Piekle (2x Życie Czempionów)
+20 Większa Prędkość
Nie Może Zostać Przeklęty

Bonusy Potworów Unikatowych:

Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że w waszym dziele wiele bonusów ma premię do szans trafienia (czyli do skuteczności ataku jak się domyślam) - nie spotkałem się z nią i nie jestem pewny czy takowa istnieje obecnie - na Arreat Summit przynajmniej jej nie ma (kiedyś faktycznie była z tego co pamiętam, ale obecnie ją usunięto stamtąd).

Aura:
złe lvl w nawiasach:
Moc (na monlvl/6), Święty Ogień (na monlvl/6), Błogosławiona Celność (na monlvl/5), Święty Chłód (na monlvl/7), Święty Wstrząs (na monlvl/8), Przekonanie (na monlvl/8), i Fanatyzm (na monlvl/8)

Warto dodać, że:
-Minimalny poziom aury wynosi zawsze 1.
-Święty Wstrząs nie morze zostać wybrany, gdy monlvl<20.
-Fanatyzm dotyczy tylko +% do obrażeń .

Klątwy:
Atakujący Unikatowy Potwór ma 75% Szansy na rzucenie (monlvl/5)+1 poziomowego Zwiększenia Obrażeń, podczas otrzymania ciosu przez przeciwnika.

Warto dodać, że jeśli przywołane przez gracza słudzy (np. golem Nekromanty) zostanie przeklęty, to klątwa również obejmie postać gracza, jak i wszystkie jego sługi.

Zaklęte Zimno:
-Czas trwania zimna - 4+(monlvl x0.2) sekund.
-Jeśli potwór zginie, rzuca czar Nowa Mrozu o poziomie równym połowie swojego poziomu.

Warto dodać, że na Koszmarze i Piekle, słudzy otrzymują +33-50% Obrażeń od Zimna. Atak zimnem sług ma taki sam czas trwania zamrożenia jak Potworów Unikalnych (na Normalnym Poziomie Trudności zamrożenie wystąpi tylko w przypadku otrzymania ataku z dystansu).

Zaklęty Ogień:
-W chwili śmierci potwór eksploduje, zadaje obrażenia częściowo fizyczne jak i obrażenia od ognia bazujące na procencie bazowego życia normalnego potwora z którego powstał dany Unikalny Potwór, w zależności od poziomu Trudności:
Normalny - 11.25-18.75% zadawane w promieniu 2 2/3 jarda.
Koszmar - 7-11.66 zadawane w promieniu 3 1/3 jarda.
Piekło - 0.75-1.25% zadawane w promieniu 4 jardów.

Zaklęte Błyskawice:
-Gdy potwór jest trafiony uwalnia wiązki błyskawic, każda zadająca (2*monlvl)-1 Obrażeń od Błyskawic.

Można dodać, że skoczki nie mogą mieć zaklętych błyskawic.

Odporność na Magię
Nie może być wylosowana na Normalnym Poziomie Trudności

Spalanie Many:
Obrażenia minimalne na manę: +66% Obrażenia.
Obrażenia maksymalne na manę: +100% Obrażenia.

-Warto dodać, że na Koszmarze i Piekle, słudzy dostają +33-50 Obrażeń na Manę.
-Kara do odporności na wyższych poziomach trudności sprawia, że obrażenia na manę są o 40% Większe na Koszmarze i 100% większe na Piekle.
-W wyniku błędu, obrażenia na manę zadane w walce w ręcz są przemnożone przez 256.

Widmowe Uderzenie:
Bonusy dodawane są indywidualnie w podanej kolejności jeśli odporności <75%:
-Odporność na Ogień: +40%.
-Odporność na Błyskawice: +40%.
-Odporność na Zimno: +40% (na ID są 2x wymienione błyski, zamiast błysków i zimna).
-Warto dodać, że trucizna i zimno działa przez 1.6 sekundy.

Wyjątkowa Siła:
Unikalne Potwory:
+135/112/99% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle.
+90/75/66% do Skuteczności Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle.

Słudzy:
+67/56/49% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle.
+45/37/33% do Skuteczności Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle.

Teleport:
30%, a nie 33% w obu przypadkach.

Myślę, że można by było dodać też bardzo ciekawą właściwość kradzież, którą miał kiedyś Lord De Seis (do łatki 1.04 dokładnie). Nie jest ona już aktywna, ale skoro macie działy o retro przedmiotach, to taka informacja chyba nie wadziła by za bardzo.

//

Na chwilę obecną wyłapałem tylko tyle błędów. Znalazły by się może jeszcze małe uwagi na temat linków w menu, ale to już nie jest moja sprawa i nie chcę się wtrącać. Liczę, że się na coś przydadzą te informacje i nikt nie stwierdzi, że zmarnowałem trochę miejsca na forum.

Pozdrawiam!
 
     
CoNaObiad 

Fapałke i Nubałke


Konto na BN: Załóż lepiej...
Konto na IDR: CoNaObiad
Dołączył: 05 Lut 2012
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-04-14, 15:59   Re: Kilka błędów, które dostrzegłem na stronie głównej Imper

Szeranf napisał/a:
Pewnie znów będą jakieś "ale" odnośnie małej przydatności posta, nie mniej jednak zaryzykuję - co mi tam... ;) [...] Zamieszczam wszystkie błędy na Imperium Diablo jakie wyłapałem, nawet literówki, mając nadzieję, że redakcja nie odbierze tego jako bezczelne wytykanie błędów (tudzież czepianie się), tylko jako życzliwą pomoc w doskonaleniu ich dzieła. ;)

Taka forma pomocy jest nieoceniona. Dajmy sobie spokój z tą skromnością - nikt się nie będzie denerwował, że starasz się pomóc. Wręcz przeciwnie, im więcej takich osób, tym lepiej ;].

Szeranf napisał/a:
Nie wiem czy jeszcze warto wg Was zajmować się działami o Diablo 2, skoro większość w niedługim czasie skupi się wyłącznie na Diablo 3.

Oczywiście, że warto, zawsze i o każdej porze. Wyjście Trójki nie przyćmi całkowicie D2, a coś czuję, że jeszcze wiele osób zatrzyma się przy tej części. To, że wychodzi nowa gra z uniwersum Diablo, nie oznacza chyba że powinniśmy całkowicie zaniedbać działy o Dwójce.

W każdym razie to mi przypadło zadanie poprawiania błędów. Wprowadzone poprawki będę oznaczał zielonym kolorem. No dobra, zaczynamy:

=========================================================

Zaczniemy może od literówek:
+Postacie
-Trudności z odzyskaniem ciała? - pod sam koniec akapitu Kurast napisane jest z małej litery. // Poprawione
-Postacie zawodowe, akapit Jakie nagrody otrzymuję za granie postacią zawodową? - Będziesz bez ę "Bedziesz w rankingu" // Poprawione
-Postać zawodowa, akapit Ocalenie Przedmiotów - "postac zawodową" c zamiast ć // Poprawione
+Przedmioty (Główna strona)
-Czy jest jakiś sposób na dowiedzenie się kiedy się osiągnęło maksymalną predkość broni? - predkość bez ę // Poprawione
-by zobaczyć jaką predkość możesz osiągnąć - jak wyżej "predkość" // Poprawione
-Możesz nosić dodatowe klucze w kostce Horadrimów - zjedzone k w "dodatowe". // Poprawione

+Umiejętności
-"W patchach mniejszych niż 1.13 tzrebabyło pamiętać o tym, że kiedy już się wydało punkty umiejętności nie było można ich odzyskać." tutaj zamiast mniejszych bardziej pasowałoby wcześniejszych/poprzedzających, fajne też combo wyszło "tzrebabyło" // Poprawione

Ze stoperem w ręku przyjrzyjmy się kapliczkom:
-kapliczki odporności na błyski, ogień, zimno i truciznę mają czas trwania 144 sekundy, a ich regeneracja trwa 240 sekund. // Poprawione
-kapliczka umiejętności regeneruje się w 240 - czyli nie 5, a 4 minuty. // Poprawione
-to samo tyczy się kapliczki walki. // Poprawione
-oraz kapliczki wytrzymałości // Poprawione
-a także kapliczki regeneracji many // Poprawione
-kapliczka doświadczenia natomiast działa tylko 144 sekundy, nie 192. // Poprawione
-z kolei kapliczka zbroi działa przez 96 sekund i też odnawia się po 240 sekundach. // Poprawione
-Dlaczego kapliczka many jest wśród tych które się nie odnawiają, skoro odnawia się po 96 sekundach?
-kapliczki życia, oraz odnowy również odnawiają się po 96 sekundach, a nie po 2 minutach. // Poprawione
-warto zmienić opis studni na bardziej dokładny. Poza tym że można się z niej napić dwa razy (to już jest) warto dodać, że każdy raz regeneruje 50% punktów życia, many i wytrzymałości. Ponadto powinna znaleźć się informacja o tym, iż regeneracja każdej z dwóch części studni trwa 30 sekund niezależnie od siebie: wypijesz pierwszą część, poczekasz 10 sekund, wypijesz drugą część, a po 20 sekundach od tego zregeneruje się pierwsza część (ponieważ minęło od jej użycia 30 sek), po kolejnych 10 zregeneruje się część druga studni. // Poprawione

Teraz wszystko to co nie zgadza sie ze stanem faktycznym, a co związane jest z przedmiotami:
-ale na początek mała uwaga: w startowej stronie działu z przedmiotami warto dodać w akapicie o znikaniu przedmiotów, że crafty znikają po 30 min., gemy i runy po 20, a Słowa po 10. Może to nie jest super ważna informacja, ale na pewno wzbogaci ten akapit. // Poprawione
+Przedmioty Zwykłe: // Poprawione
-Kolczasta Tarcza (wyjątkowa tarcza) ma wytrzymałość 55, a nie 4. // Poprawione
-Spiculum (wyjątkowy oszczep) wymaga od nas 98 punktów siły, a nie 93. // Poprawione
-Wojskowy Topór (wyjątkowy dwuręczny topór) wymaga poziomu 22, a nie 25. // Poprawione
-Bojowa Strzałka (wyjątkowa broń rzucana) wymaga 25, a nie 22 poziomu postaci. // Poprawione
-Franciska (wyjątkowa broń do rzucania) ma wymagany poziom 22, a nie 25. // Poprawione
-Wykonane z Demoniej Skóry Rękawice (wyjątkowe rękawice) wymagają 21, a nie 24 poziomu postaci. // Poprawione
-Kolczasta Maczuga (wyjątkowa buława) może mieć 3 miejsca na klejnot. // Poprawione
-Zdobywcze Rękawice (elitarne rękawice) mają obronę 59-68, a nie 59-69 - mała różnica ale zawsze. // Poprawione
-Stalagimit (elitarna laska) ma bazową szybkość ataku 10, a nie 0. // Poprawione
-Starczy kostur (elitarna laska) ma bazową szybkość ataku 0, a nie 10. // Poprawione
-Archońska Laska (elitarna laska) ma wytrzymałość 26, a nie 40. // Poprawione
-Upiorna Różdżka (elitarna różdżka) ma obrażenia 20-40 (śr. 30). // Poprawione
-Atagan (elitarny miecz jednoręczny) wymaga od nas 138 punktów siły nie 135. // Poprawione
-Legandarny Miecz (elitarny miecz dwuręczny) zadaje obrażenia jednorącz rzędu 22-56 (śr. 39), a nie 20-56. // Poprawione
-Góralskie Ostrze (elitarny miecz dwuręczny) ma wytrzymałość 50, a nie 100. // Poprawione
+Unikaty: // Poprawione
-Podniebne Uderzenie (wyjątkowy łuk) obrażenia powinny wynosić (15-18)-(47,5-57), skoro bazowe to 6-19. // Poprawione
-Uderzenie Śniegu (wyjątkowy pas) dostępny od 1.10, bo w 1.09 zaklęcie z szansą rzucenia miało lvl 1-10. // Poprawione
-Powłoka Nosferatu (Elitarny pas) wykonany z kłów wampira pas, a nie wampirzy pas. // Poprawione
+Prefixy i Suffixy
-Głowa to nie hełmy, tylko nekromanckie trofea, bardzo poważny błąd!
-Brakuje tarcz paladyna w prefixie dającym +1 do Poziomu Umiejętności Paladyna.

Kolej na błędy związane z potworami:
+Bossowie // Poprawione
-Lilith ma odporność na obrażenia fizyczne 66// Poprawione
-Nihlathak ma odporność na ogień 0 na koszmarze// Poprawione
+Championi/Unikalne
Jeśli o dział z potworami Unikalnymi, Championami i sługami chodzi jest on trochę nieaktualny. Wypiszę tylko statystyki te które są źle, albo te których brakuje - nie będę tłumaczył wszystkiego z Arreat Summit.

Bonusy Potworów Specialnych:

Życie:

Słudzy:
x2 (Normalny)
x1,75 (Koszmar)
x1,5 (Piekło)
Championi:
x3 (Normalny)
x2,5 (Koszmar)
x2 (Piekło)
Unikalne Potwory:
x4 (Normalny)
x3 (Koszmar)
x2 (Piekło)

Poziom:

Championi: +2
Unikalne Potwory i Słudzy: +3

Doświadczenie:

Berserkerzy: x5
Inni Championi: x3
Unikalne Potwory i Słudzy: x5

Bonusy Championów:

Czempioni:
+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+20 Większa Prędkość

Duchy:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+33-50% Obrażeń od Zimna

Fanatycy:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+100 Większa Prędkość
-70% Obrona

Berserkerzy:

+270/225/198% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+270/225/198% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
75%/62.5%/50% Bazowego Życia na Normalnym/Koszmarze/Piekle (1/4 Życia Czempionów)

Opętani:

+90/75/66% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle
+67/56/49% do Skuteczność Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle
600%/500%/400% Bazowego Życia na Normalnym/Koszmarze/Piekle (2x Życie Czempionów)
+20 Większa Prędkość
Nie Może Zostać Przeklęty

Bonusy Potworów Unikatowych:

Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że w waszym dziele wiele bonusów ma premię do szans trafienia (czyli do skuteczności ataku jak się domyślam) - nie spotkałem się z nią i nie jestem pewny czy takowa istnieje obecnie - na Arreat Summit przynajmniej jej nie ma (kiedyś faktycznie była z tego co pamiętam, ale obecnie ją usunięto stamtąd).

Aura:
złe lvl w nawiasach:
Moc (na monlvl/6), Święty Ogień (na monlvl/6), Błogosławiona Celność (na monlvl/5), Święty Chłód (na monlvl/7), Święty Wstrząs (na monlvl/8), Przekonanie (na monlvl/8), i Fanatyzm (na monlvl/8)

Warto dodać, że:
-Minimalny poziom aury wynosi zawsze 1.
-Święty Wstrząs nie morze zostać wybrany, gdy monlvl<20.
-Fanatyzm dotyczy tylko +% do obrażeń .

Klątwy:
Atakujący Unikatowy Potwór ma 75% Szansy na rzucenie (monlvl/5)+1 poziomowego Zwiększenia Obrażeń, podczas otrzymania ciosu przez przeciwnika.

Warto dodać, że jeśli przywołane przez gracza słudzy (np. golem Nekromanty) zostanie przeklęty, to klątwa również obejmie postać gracza, jak i wszystkie jego sługi.

Zaklęte Zimno:
-Czas trwania zimna - 4+(monlvl x0.2) sekund.
-Jeśli potwór zginie, rzuca czar Nowa Mrozu o poziomie równym połowie swojego poziomu.

Warto dodać, że na Koszmarze i Piekle, słudzy otrzymują +33-50% Obrażeń od Zimna. Atak zimnem sług ma taki sam czas trwania zamrożenia jak Potworów Unikalnych (na Normalnym Poziomie Trudności zamrożenie wystąpi tylko w przypadku otrzymania ataku z dystansu).

Zaklęty Ogień:
-W chwili śmierci potwór eksploduje, zadaje obrażenia częściowo fizyczne jak i obrażenia od ognia bazujące na procencie bazowego życia normalnego potwora z którego powstał dany Unikalny Potwór, w zależności od poziomu Trudności:
Normalny - 11.25-18.75% zadawane w promieniu 2 2/3 jarda.
Koszmar - 7-11.66 zadawane w promieniu 3 1/3 jarda.
Piekło - 0.75-1.25% zadawane w promieniu 4 jardów.

Zaklęte Błyskawice:
-Gdy potwór jest trafiony uwalnia wiązki błyskawic, każda zadająca (2*monlvl)-1 Obrażeń od Błyskawic.

Można dodać, że skoczki nie mogą mieć zaklętych błyskawic.

Odporność na Magię
Nie może być wylosowana na Normalnym Poziomie Trudności

Spalanie Many:
Obrażenia minimalne na manę: +66% Obrażenia.
Obrażenia maksymalne na manę: +100% Obrażenia.

-Warto dodać, że na Koszmarze i Piekle, słudzy dostają +33-50 Obrażeń na Manę.
-Kara do odporności na wyższych poziomach trudności sprawia, że obrażenia na manę są o 40% Większe na Koszmarze i 100% większe na Piekle.
-W wyniku błędu, obrażenia na manę zadane w walce w ręcz są przemnożone przez 256.

Widmowe Uderzenie:
Bonusy dodawane są indywidualnie w podanej kolejności jeśli odporności <75%:
-Odporność na Ogień: +40%.
-Odporność na Błyskawice: +40%.
-Odporność na Zimno: +40% (na ID są 2x wymienione błyski, zamiast błysków i zimna).
-Warto dodać, że trucizna i zimno działa przez 1.6 sekundy.

Wyjątkowa Siła:
Unikalne Potwory:
+135/112/99% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle.
+90/75/66% do Skuteczności Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle.

Słudzy:
+67/56/49% Obrażeń na Normalnym/Koszmarze/Piekle.
+45/37/33% do Skuteczności Ataku na Normalnym/Koszmarze/Piekle.

Teleport:
30%, a nie 33% w obu przypadkach.

Myślę, że można by było dodać też bardzo ciekawą właściwość kradzież, którą miał kiedyś Lord De Seis (do łatki 1.04 dokładnie). Nie jest ona już aktywna, ale skoro macie działy o retro przedmiotach, to taka informacja chyba nie wadziła by za bardzo.

=========================================================

Szeranf, nie sposób nie zauważyć Twojego wkładu w życie ID. Jak to mawiają, ręka rękę myje ;>. Twoja pomoc i zaangażowanie zostaną więc odpowiednio wynagrodzone.
Zapraszam do mnie na PW...
_________________
-=: Explomancer by CoNaObiad :=-

KNEDLE Z KUPOM
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo