..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przyszłość IDR i nadciągające zmiany
Autor Wiadomość
chobits 


Konto na IDR: chobits
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lis 2014
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-03-23, 20:18   

Wygląda nieźle.
A będzie w tym launcherze zamulanie (ktoś kiedyś o tym wspomniał)?
 
     
'DG 


Klan: Masters of Shadow
Konto na IDR: DG
Dołączył: 23 Mar 2017
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2017-03-23, 22:45   

jest mozliwosc ustawienia parametru -w bez zbednego zabawy w skrotach gry. Jedno narzedzie do gry na IDR. Nie trzeba bedzie tez sie martwic o to czy mamy aktualny patch z eventem czy aktualizacja. Aplikacja aktualizuje wszystko automatycznie, informując Cię o zmianach drogi Użytkowniku ;)
 
 
     
diabloel 


Klan: SoV
Konto na IDR: diabloel
Wiek: 103
Dołączył: 20 Cze 2014
Skąd: Woodstock
Wysłany: 2017-03-23, 22:59   

chobits,
Jak rozumiem chodzi ci o mułowanie przedmiotów w grze ta funkcja nie będzie dostępna w launcherze, lecz w osobnej dll, która powinna się pojawić jakiś czas po resecie laddera.
Sam launcher jest wygodny w użytkowaniu i posiada funkcje które na pewno wam się spodobają.
Pozdrawiam
Diabloel
_________________
"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."-Suzanne Collins
 
 
     
oski89 

Konto na IDR: oski89
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2007
Wysłany: 2017-03-24, 06:58   

Raczej chodzi o zamulenie gry aby było 8 postaci na 1 grze = więcej expa.
 
     
diabloel 


Klan: SoV
Konto na IDR: diabloel
Wiek: 103
Dołączył: 20 Cze 2014
Skąd: Woodstock
Wysłany: 2017-03-24, 07:23   

Komenda /players jak i automatyczne mulowanie nigdy nie będzie dostępne.
_________________
"Pozbierać jest się dziesięć razy trudniej, niż rozsypać."-Suzanne Collins
 
 
     
boski2 
Crimson Dervish


Konto na IDR: boski
Wiek: 21
Dołączył: 07 Lut 2015
Skąd: Jade Cavalon
Wysłany: 2017-03-24, 07:29   

Ot, wszystkie potrzebne opcje w jednym miejscu, dodatkowo linki dla wygody, wszystko to oprawione w ciekawy skin.
Imo GJ :-P
 
     
profidarkov 

Konto na BN: vicking
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2013
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-03-30, 16:15   

Można by przemyśleć usunięcie burzy ognia z torcha przy okazji resetu - w postaciach typu amka pod wymiatanie czy paladyn szmit, nic nie widać, wszędzie ogień.
PS. Dzięki wszystkim moderom za urozmaicenie rozgrywki. Przedmioty świetne, ewenty wyśmienite a UQ palce lizać :D
_________________
HeHeHe...
 
     
Mashala 


Konto na IDR: jezuscytrus
Dołączył: 24 Mar 2010
Wysłany: 2017-03-30, 18:11   

trzymam kciuki, ze reset będzie jak najszybciej, bo już mnie telepie na samą myśl przyjemności grania od nowa, kruci
_________________
Usi napisał/a:
Jestem gipsterem.

g:)
 
     
Dunmer 
COYI


Konto na IDR: dunmer
Wiek: 23
Dołączył: 29 Cze 2013
Skąd: Niebko Terror
Wysłany: 2017-03-30, 19:41   

@Karti

dodacie żeby DSM pokazywał nowe runy? Nazwy rw pokazuje, nazw uników już nie. A run w ogóle nie ma
_________________
Nie chwalcie sie dropem, bo zostanie znerfiony!
 
     
Karti 


Konto na IDR: Karti6
Wiek: 25
Dołączył: 21 Cze 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-03-31, 01:34   

Aktualizacja informacji:

1. Siła potworów od resetu zostanie zwiększona o 50% na każdym poziomie trudności.

Komentarz: Zdecydowaliśmy się na taki krok ze względu na nowo powstałe unikaty, które wejdą na realm w ciągu następnych dni (niekoniecznie 1 kwietnia). Ma to także zapewnić większe wyzwanie dla graczy, szczególnie dla świeżo przechodzących grę po resecie. Wraz z rozwojem postaci, zwiększenie trudności nie będzie aż tak odczuwalne. Zmiana ta wejdzie w życie wraz z resetem.

2. Sety klasowe z LoD oraz combo mieczy BK otrzymają wzmocnienia.

Komentarz: Długo myśleliśmy nad tym, gdyż były także namowy od graczy, abyśmy coś z tymi setami zrobili. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że podejmiemy się próby lepszego zbalansowania owych setów, z głównym naciskiem na te nieużywane (M'avina, Natalia, Aldur, Griswold, Trang-Oul oraz para mieczy). Zmiany mają sprawić, że sety będą dobrymi przedmiotami na early-mid game, zanim zdobędzie się potężniejsze unikaty/słowa runiczne dające większą dawkę mocy. Zmiany z nimi powinny trafić na realm w następnym tygodniu.

3. Zmiany Merców już wkrótce!

Komentarz: W następnym tygodniu na realmie pojawi się patch zawierający zmiany u najemników. Łotrzyca, Mag oraz Barbarzyńca w końcu staną się solidniejszymi wyborami i otworzą nowe możliwości dla każdej postaci. Nasz dobry znajomy Arab nie będzie jednak gorzej od nich wypadać, więc nie bójcie się o jego siłę na tle innych, dalej będzie częstym (jak nie najczęstszym) wyborem wśród graczy na swojego towarzysza.

4. Balans unikatów.

Komentarz: Mimo iż unikaty zostały wydane w dość dobrej formie, to są wśród nich pewne niedociągnięcia, które należałoby załatać. Niektóre z nich otrzymają buffa lub nerfa, w zależności od potrzeby.
_________________
"Karti pan i władca, bog i król, wlaściciel diablo narzucający każdemu jak ma grać"
by Cuirassier
 
 
     
bezlmienny 
Twoja Stara


Konto na BN: grochoslaw
Konto na IDR: bezlmienny
Wiek: 27
Dołączył: 22 Lut 2008
Skąd: Z mamusi
Wysłany: 2017-03-31, 04:10   

Karti napisał/a:
3. Zmiany Merców już wkrótce!

Komentarz: W następnym tygodniu na realmie pojawi się patch zawierający zmiany u najemników. Łotrzyca, Mag oraz Barbarzyńca w końcu staną się solidniejszymi wyborami i otworzą nowe możliwości dla każdej postaci. Nasz dobry znajomy Arab nie będzie jednak gorzej od nich wypadać, więc nie bójcie się o jego siłę na tle innych, dalej będzie częstym (jak nie najczęstszym) wyborem wśród graczy na swojego towarzysza.

Czyżby Łotrzyca na strzałe kierowaną albo magiczną? :D CZy może będzie wymiatała :D Biore w ciemno :D
A Barb WW ramie w ramie jako twoj najemnik ? Delyszys ! :572:
Zastanawia mnie tylko co pokombinujecie z magami z III aktu :roll:
_________________
 
     
MowMiRip 

Dołączył: 20 Sty 2017
Skąd: Gdansk
Wysłany: 2017-03-31, 08:20   

Nie wiem czy zwiekszenie siły jest dobre.. na hc na slabych itemkach soski beda padac od byle czego..(zapewne) i tak te unikaty nie jest latwo zdobyc. W tym wypadku drop uniq i run powinien byc zwiekszony ale wtedy robi sie bledne kolo.
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 33
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-31, 08:48   

Zwiększenie siły potworów przy lepszych przedmiotach niby jest logiczne ale mam podobne obawy co MowMiRip w kontekście HC. Ja i tak będę grał na HC nawet jakby potworki były 2-3x silniejsze ale obawiam się, że taka zmiana siłą rzeczy spowoduje dodatkową migrację z HC -> SC. Prawdopodobnie niewielką ale przy tak małej ilości graczy nawet znikomy odpływ z HC będzie odczuwalny.

I od razu pytanie, czy to zwiększenie poziomu trudności obejmie również tryb classic?
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
SzymonZ 
Poganiacz krów

Konto na IDR: Zoska
Dołączył: 24 Sie 2008
Skąd: Krowi poziom
Wysłany: 2017-03-31, 09:55   

MowMiRip napisał/a:
Nie wiem czy zwiekszenie siły jest dobre.. na hc na slabych itemkach soski beda padac od byle czego..(zapewne) i tak te unikaty nie jest latwo zdobyc. W tym wypadku drop uniq i run powinien byc zwiekszony ale wtedy robi sie bledne kolo.


Jest to bardzo dobre ponieważ gra w obecnej formie nie stanowi wyzwania. Jedynie kiedy z koszmaru chcesz wskoczyć szybko na piekło a nie masz jeszcze odpowiedniego sprzętu. Ale na koszmarze też dobre ciuchy idzie znaleźć. Przecież normal i koszmar to śmiech każdą postacią. Na piekle powoli, powoli i zrobisz sprzęt pozwalający komfortowo grać w każdej lokacji a jak masz już w miarę fajny sprzęt to rozgrywka staję się bardzo mechaniczna - po prostu wciskasz klawisze w odpowiedniej kolejności i next game. TO JEST NUDNE.

Byłem ostatnio na grzybku solo swoją trapką ubraną w nowe zestawy + nowe słowo runiczne w szponach. Zabawa super. Rozgrywka super intensywna, każda grupka potworów wymagała odrobiny trudu. Doszedłem do świątyni demonów ale tam na dzień dobry miałem czempionów i bosspacki - od razu przy wejsciu. Merc i mistrz cienia nie byli w stanie zatankować odpowiednio długo i padłem :) Ale we dwóch poszło by bez problemu. A z jakaś fajną ekipą to już nie mówie.

I właśnie dla tego, że gra do momentu wejścia na piekło nie stanowi wyzwania, jestem jak najbardziej za podniesieniem poziomu trudności.
 
     
Finrod_mw 


Wiek: 33
Dołączył: 09 Gru 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-03-31, 10:05   

SzymonZ

Ale zdajesz sobie sprawę, że tu została poruszona kwestia HC, prawda? ;) Na SC takie rozwiązanie jest całkiem logiczne i zrozumiałe - na HC w moim (i jak widać nie tylko moim) odczuci nie do końca (co nie znaczy, że całkiem bezsensowne).
_________________
Grail Project:
Uniques: 367/379
Sets: 126/127
Runes: 31/33
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo