..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Dodatkowa atrakcja przy zabijaniu bossów aktowych
Autor Wiadomość
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-08-07, 16:35   Dodatkowa atrakcja przy zabijaniu bossów aktowych

Stworzyłem dzisiaj coś dosyć nietypowego, a mianowicie, każdy aktowy boss posiada pewną niewielką szanse na danie nam swojego dropu po raz drugi. Wystarczy że nieco nam się poszczęści i po męczącej walce np z Diablo otrzymujemy drop dwukrotny (czyli dostaniemy do max 12 zamiast do max 6 przedmiotów), czyli jest tak, jakbyśmy wykonali 2 boss runy zamiast 1..
Co o tym sądzicie?
Czy inne potwory typu Shenk powinny/mogłyby posiadać taką możliwość?
Czy bossowie powinni mieć również szanse na danie nam podwójnego doświadczenia?
_________________
Nizari#2580
 
 
     
hydra22 

Wiek: 26
Dołączył: 27 Maj 2014
Wysłany: 2014-08-08, 13:11   

Według mnie inne potwory niż Bossy nie powinny mieć takiej możliwości żeby nie było za łatwo, mam nadzieje że pomogłem 8) .
 
     
Sat 
bet, kierownik WW


Konto na BN: sat
Klan: Druzyna Diablo
Konto na IDR: sat
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lip 2014
Skąd: sprzed monitora
Wysłany: 2014-08-08, 14:05   

przepraszam, ze sie wtrace, ze tak powiem...
ale mysle, ze zwiekszanie jakiejs cechy, ktora ma juz ustalona granice prowadzi do zatracenia jej wazkosci.
to tak, jak z programi na egzaminach. jak jest za wysoko zdaje 1 na rok. jak za nisko zdaja wszyscy. w obu przypadkach sa niezadowoleni.
moze zamiast zwiekszac drop wprowadz po prostu... nowego bossa? takiego, ktory mialby wlasny drop i bylby odpowiednio ciezki do pokonania, ect.
nie wiem, moze sie myle i cos tu nakrzanilem jak jakis szczypioreczek, ale moze w tym moim bredzinxie jest jakas idea?

pozdrawiam
 
 
     
Anubin 

Grafik 3D


Konto na BN: anubin#2524
Klan: Komturia Zachodniej Marchii
Konto na IDR: anubin
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2006
Skąd: Wichrogród
Wysłany: 2014-08-09, 11:48   

Sat, zwracamy na Twoje posty uwagę już od jakiegoś czasu
Rozumiemy, że lubisz dyskusje i nie mamy nic przeciw temu, że "odkopujesz" stare tematy (jeśli temat jest interesujący, lub chcesz nawiązać w swej wypowiedzi do niego, to lepiej odkopać, niż tworzyć nowy)

Jednakże w miarę możliwości prosimy o dbałość w pisaniu wiadomości. Oczywiście rozumiemy, że np. na zagranicznej klawiaturze/komputerze/telefonie/tablecie trudno jest używać polskich znaków, ale nie tylko tego brakuje w Twoich wypowiedziach.

Każda sugestia i wypowiedź, aby była dobrze zrozumiana powinna być pisana w sposób poprawny stylistycznie, no i nie powinny mieć miejsca błędy typu "nakrzanilem" , "bredzinxie".

Proszę o utrzymanie odpowiedniego poziomu wypowiedzi.

----------------------------------------------------

Co do tematu, pomysł uważam za ciekawy, ale moim zdaniem szansa na podwojony drop może być przesadzona, a z drugiej strony jeśli będzie taka szansa istnieć i będzie za mała - może prowadzić do frustracji. Optymalizacja jest więc zadaniem ciężkim w tym przypadku, dlatego popieram pomysł zrobienia nowego bossa o odpowiedniej sile i adekwatnym dropie.

Może wykorzystać do tego jakieś podziemie i zrobić specjalny poziom? Taki mini uber - coś jak w przypadku Hrabiny, tylko bardziej rozbudowane. Mam na myśli to, że nie tylko sam boss byłby wyzwaniem, ale powiedzmy, również potwory stawiały by opór, miały by zwiększony ilvl, drop itd.
Balansować można np. w ten sposób, że na tym specjalnym poziomie nie można używać teleportu jak u Duriela, myślę, że było by to całkiem ciekawe wyzwanie.
_________________
 
     
Sat 
bet, kierownik WW


Konto na BN: sat
Klan: Druzyna Diablo
Konto na IDR: sat
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lip 2014
Skąd: sprzed monitora
Wysłany: 2014-08-11, 10:39   

ja mam w glowie cos innego... taki helfire.
tam od chlopa dostawalo sie rune-bombe i wchodzilo do podziemii, gdzie byl inny swiat do spenetrowania.
tu mozna zrobic tak samo. nowe potwory, nowe lokacje, nowe przedmioty [inny wyglad przedewszystkim].
to by bardzo odswierzylo rozgrywke. powiedzmy 5 obszernych labiryntow w glab ziemii, a na koncu jakis boss o nieprzecietnej sile, ktory moglby cos przywolywac moze... [tak, zeby bylo trudniej].

pozdrawiam
 
 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
Wysłany: 2014-08-17, 22:40   

Przedmówcy mają absolutną rację. Mod miał być zbalansowany pod względem trudności. Myślę, że podwójna szansa na drop to chybiony pomysł...
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-08-21, 13:22   

Myślałem o szansie rzędu 5%. W razie pewnych niejasności - nie chodzi tu o ten sam drop dany po raz drugi dzięki czemu dostaniemy np 2 soje zamiast jednego. Chodzi o 12 itemów zamiast 6.
Przerobie to na coś odrobine innego skoro uważacie że grozi to utratą balansu w grze.
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Sat 
bet, kierownik WW


Konto na BN: sat
Klan: Druzyna Diablo
Konto na IDR: sat
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lip 2014
Skąd: sprzed monitora
Wysłany: 2014-08-21, 13:49   

Nizari napisał/a:
Myślałem o szansie rzędu 5%. W razie pewnych niejasności - nie chodzi tu o ten sam drop dany po raz drugi dzięki czemu dostaniemy np 2 soje zamiast jednego. Chodzi o 12 itemów zamiast 6.
Przerobie to na coś odrobine innego skoro uważacie że grozi to utratą balansu w grze.


ale po co wlasciwie ten drop podwojny? to taki pomysl jak dolewka w pizza hut. za pierwszym razem myslisz "o fajnie", za drugim nie dopijasz do polwy szklanki, a za trzecim jestes zly na siebie ze zmusiles sie do ogladania usmiechnietej geby kelnera i zapchania rozcienczonym syropem...

zastanawia mnie to, czemu taki extra bonus mialby sluzyc. gdyby kontynuowac ten zabieg w nieskonczonosc doprowadzilibysmy do sytacji, w ktorej na ekranie bylo by tyle itemow, ze zabrakloby miejsca na wyswietlenie ich nazw przy odrobinie pecha.

zamiast odgrzewanych kotletow wprowadz do rogrywki nowum. po co komu podwojny drop z diablo, skoro moze go ubic po raz drugi? za to ubicie jakiegos nowego bossa w nowych podziemiach moze byc na prawde atrakcja.

grales w diablo 1? mysle, ze tak, skoro jestes milosnikiem diablo 2. sam ocen ile zabawy dostarczyl dodatek hellfire. nowa sciezka dzwiekowa, nowi przeciwnicy, nowe przedmioty, nowe lokacje.

wykonanie to polowa sukcesu. natomiast nie moze byc mowy o sukcesie, nawet przy najlepszym wykonaniu, gdy brak dobrego pomyslu.

wez kartke, napisz sobie co juz zobaczyles w diablo 2. na drugiej napisz, czego Tobie brakowalo [ciekawe, czy znajdzie sie na tej kartce Twoj pomysl na double dropp, hm?], a na trzeciej napisz kazdy pomysl, ktory usuwa jedno haslo z kartki z brakami, ktorego nie bylo na karce z tym, co bylo w grze. gdy to zrobisz wybierz jeden pomysl z trzeciej kartki, ktory uznasz na najlepszy i na czwartej napisz szkic projektu jego realizacji. gdy uznasz, ze masz jakies watpliwosci lub chcesz sprawdzic czy jakis podpunt mozna przemyslec lepiej napisz to na forum. i wtedy na pewno Tobie pomozemy.

gratuluje pomyslu na udoskonalanie diablo2!

pozdrawiam
_________________
if you meet here friends...? ^^
 
 
     
Nizari 
Beyonder


Wiek: 32
Dołączył: 10 Paź 2011
Wysłany: 2014-08-21, 16:11   

Sat napisał/a:
gdyby kontynuowac ten zabieg w nieskonczonosc doprowadzilibysmy do sytacji, w ktorej na ekranie bylo by tyle itemow, ze zabrakloby miejsca na wyswietlenie ich nazw przy odrobinie pecha.


Nie zrozumiałeś mnie. Nie możliwe jest powtarzanie tego zabiegu w nieskończoność. Gdy zabijasz takiego Diablo czy Andariel, istnieje 5% szans na to, że dostaniesz nie 6 przedmiotów, ale 12. To wszystko. Nie działa tu zapętlenie, czyli nie może wystąpić ponowne 5% szans na podwojenie i tym sposobem wypadnięcie 24 przedmiotów, a potem 48 itp. Zwykła 5% szansa na 12 zamiast 6.
Pomysł spotkał się z ogólną dezaprobatą, przerobie to jak już mówiłem na coś innego, bardziej atrakcyjnego i nie zakłócającego balansu.

Odnośnie Twoich uwag na temat wprowadzania nowości i rzeczy, których w D2 nie ma, czy Ty w ogóle kiedykolwiek grałeś w Apokaliptic?
_________________
Nizari#2580
 
 
     
Mateusz0089 


Konto na IDR: KapitanBomba
Wiek: 30
Dołączył: 27 Wrz 2011
Skąd: inąd
Wysłany: 2014-08-21, 19:43   

A mnie pomysł się podoba. 5 czy 10% szansa to na tyle mało, że nie zniszczy balansu w grze, a na tyle dużo, że jest to dodatkowa motywacja, aby kolejny raz lecieć na bossa aktowego, szczególnie biorąc pod uwagę, że w Apokalipticu walka z bossami jest ciężka. No ale decyzja chyba już zapadła...

Co do posta Sata, to również mam wrażenie, że nie grał w moda, ani nawet żadnego screena nie widział...
_________________

 
 
     
patrykmaster 
patrykmaster


Konto na BN: patrykmaster
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Krośniewice
  Wysłany: 2014-08-22, 11:32   co?!

Sat napisał/a:

zamiast odgrzewanych kotletow wprowadz do rogrywki nowum. po co komu podwojny drop z diablo, skoro moze go ubic po raz drugi? za to ubicie jakiegos nowego bossa w nowych podziemiach moze byc na prawde atrakcja.


Wydaje mi się, że rozbawiłeś tym komentarzem znaczną część korzystających z forum. W moda z tego co widać grasz może jakieś kilka dni. Gdybyś zwiedzał ten świat dokładnie, to mógłbyś zauważyć, że to jest jedno wielkie "nowum". Polecam przypatrzeć się uważniej. I przejść CAŁĄ grę, a potem udzielać rad Nizariemu.
 
 
     
Begrezen 
wszyszczy kłamio


Konto na IDR: Begrezen
Wiek: 104
Dołączył: 28 Cze 2014
Skąd: z jaskini
Wysłany: 2014-08-25, 22:02   

Nie miejcie pretensji do Sata, fakt on jest taki troche "dziwny" delikatnie mówiąc :P dlatego też na jego wypowiedzi powinniście patrzeć z przymrużeniem oka, nie traktować ich tak dosłownie :lol: On ma inny sposób postrzegania świata ^^ Sam się o tym przekonałem grając w jednej drużynie z nim :P

Co do pomysłu, 5% szansy nikomu nie zaszkodzi, czemu nie? Myśle, że to dobry pomysł! :mrgreen:
_________________
Miszcz kierownicy
Pedobeary! Wszędzie pedobeary!
Pedobear smuta :(


 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo